Dayun je očito sljedeće kinesko automobilsko ime koje će se probiti na stari kontinent. Za početak model 3,70 metara dugog električnog gradskog mališana ES3, s četvora vrata, četiri sjedala, elektromotorom snage 35 kilovata i prtljažnikom od 255 litara. Automobil razvija najveću brzinu od 100 kilometara na sat i treba mu 12,5 sekundi da ubrza do te brzine. Standardna potrošnja je relativno skromnih 10,7 kilovatsati struje na 100 kilometara, što znači da s punom baterijom može prijeći 299 kilometara.
Što se opreme tiče, kineska beba nije nimalo skromna i uključuje sve od tempomata i nadzora tlaka u gumama, kamere za vožnju unatrag i automatske klime do sjedala od umjetne kože, prekidača na upravljaču, navigacijskog sustava i grijanja sjedala. Sveobuhvatni komunikacijski sustav nudi sve, od WiFi hotspota, Android Auto i Apple Carplay do priručnika s uputama s videozapisima s objašnjenjima. Za sada, međutim, kupci će se morati zadovoljiti engleskim jelovnikom ako ne govore kineski.
Problem svih malih automobila je njihova cijena, a mali Dayun nije iznimka. Njemački uvoznik za njega traži gotovo 27.500 eura, no pitanje je kada će i hoće li se uopće naći kod nas.