- "Više sam plaćen za jednu objavu na Instagramu nego za dvije 24-satne smjene u Kliničkom centru"
Kao INFLUENCER liječnik David Zupančić zarađuje puno više nego kao INFEKTOLOG!!! S jedne strane objava na internetu, s druge spašavanje života. O JE..EMTE MEDICINSKI REFERENTE.
- Ovo mi se čini kao suluda usporedba, ali tako je", izjavio je između ostalog popularan liječnik.
Infektolog i pisac David Zupančič, koji upravo predstavlja svoju drugu knjigu Znanost mirnog življenja, zaposlen je kao liječnik u UKC Ljubljana.
Iako očito ima izraženu spisateljsku žicu, ali i talent da svojim sadržajima (podcastovima i objavama na društvenim mrežama) dopre do velikog broja ljudi, ipak je posvećen medicini.
Više je puta otvoreno ukazivao na nedostatke slovenskog zdravstvenog sustava i na to da su nam hitno potrebni poboljšanja u liječenju pacijenata, a želi i da ljudi imaju više razumijevanja za liječnike:
- "Ljudi nemaju uvida u naš rad izvan medijima, gdje je dio članaka posvećen plaćama i zahtjevima liječnika, u kojima nailazimo na vječno nezadovoljne i prezahtjevne", rekao je prije nekog vremena za magazin Ljubljana. donosi odluku i ide dalje, poput vrsta robota.
Malo tko vidi tko smo,da i mi imamo svoje nedoumice,strahove i muke. Politika se voli pokazati na strani pacijenata u zajedničkoj borbi protiv liječnika koji imaju nesrazmjerne zahtjeve.U stvarnosti želimo samo imati podnošljiv posao - vrijeme, prostor i opremu kako bi svakog pacijenta mogli savršeno liječiti."
Velika razlika između privatnog i javnog sektora
Zupančič je u nedavnom intervjuu Nedeljskim novinama upitan i koliko luksuzno liječnik može živjeti u našoj zemlji, s obzirom na to da u inozemstvu postoje obitelji u kojima su oba roditelja liječnici (Zupančičeva supruga Ester je stomatologinja, op. a.), gotovo kao pravilo bogatih."Naravno da nije održivo, ali mi nismo na razini liječnika u SAD-u, koji vjerojatno nemaju novca ili vremena za trošenje. Ljudi često spominju da liječnici imaju ogromne plaće. Ali možda vam mogu ponuditi drugačija perspektiva”, odgovorio je Zupančič i servirao šokantnim podatkom.
"Mogu vam reći da za jednu promotivnu objavu na Instagramu od klijenta dobijem više nego od kliničkog centra za dvije smjene od 24 sata", bio je iskren.
Dodao je kako smatra da je usporedba suluda, jer je s jedne strane promotivna najava na internetu, a s druge 48 sati spašavanja života, ali je razlika između privatnog i javnog sektora tolika.