5500 novih žrtava nedovoljnog interesa za električne automobile. Tko će sad narediti otkaze, racionalizacije, uštede...?

Nažalost, na ovakve vijesti ćemo se morati naviknuti. Novih trenutnih 5500 otkaza u njemačkoj auto industriji. I najveći div mora racionalizirati biznis, jer s električnim autima ne ide kako se očekivalo.

5500 novih žrtava nedovoljnog interesa za električne automobile. Tko će sad narediti otkaze, racionalizacije, uštede...? Bosch
25. 11. 2024

Njemački industrijski div Bosch najavio je ukidanje približno 5500 radnih mjesta u automobilskom segmentu, javlja francuska novinska agencija AFP. Tvrtka je kao glavni razlog navela slabu potražnju za električnim vozilima, što izravno utječe na broj primljenih narudžbi. Otkazi će biti postupni.

Razlog otpuštanja je i potreba za osiguranjem velikih financijskih sredstava za ulaganja u nove tehnologije. "Moramo prilagoditi naše strukture promjenjivom tržišnom okruženju i održivo smanjiti troškove kako bismo ojačali svoju konkurentnost", rekao je član uprave Boscha Stephan Hoelzl u izjavi.

U segmentu automobilskog softvera do 2027. bit će ukinuto 3500 radnih mjesta, od čega polovica u Njemačkoj. Planiraju ukinuti do 1300 radnih mjesta u segmentu kontrolnih sustava između 2027. i 2030., s još 600 u tvornici u Hildesheimu, središnja Njemačka. Do 2032. ondje bi se trebao smanjiti broj zaposlenih za još 150.

Predsjednik radničkog vijeća u Boschovom automobilskom segmentu u Njemačkoj, Frank Sell, opisao je vijest kao "pljusku". Najavio je borbu za svako radno mjesto.

Bosch je mogućnost otpuštanja najavio još u prosincu prošle godine, ali je tada naveo znatno manje brojke. Prema analitičarima, riječ je o još jednoj njemačkoj tvrtki koja ne može pronaći poticaj za rast zbog pada narudžbi iz inozemstva.

Nedavno se, pak, pojavila vijest da su primici Boschevih menadžera unatoč krizi značajno porasli.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.