Lansiran na cestu Range Rover Sport bez vozača, a u ovoj kompaniji kažu da im treba i manje od 10 godine da to postane stvarnost i svakodnevnica običnih ljudi
Prototip Range Rover Sport u nedavnom je pokusu odvozio i to bez vozača obilaznicu oko britanskog grada Coventryja, za koju kažu da je jedna od najzahtjevnijih i najprometnijih otočkih cesta. Jaguar Land Rover planira da će vozila za autonomnu vožnju biti dostupna njihovim kupcima unutar 10 godina
Testna vožnja Rang Rovera s autopilotom dio je projekta britanske Vlade "UK Autodrive", u kojega su uložili 20 milijardi funti i sada je napokon nakon tri godine intenzivnog rada postao operativnim. Kao što to obično biva, prve je kilometre radio po britanskim poligonima, a sad je sve to uspješno "lansirano" na području Milton Keynesa in Coventryja.
Tijekom protekle tri godine inženjeri Jaguar Land Rover-a uspjeli su razviti tehnologiju autonomne vožnje i to za sada isključivo na modelu Range Rover Sport. U listopadu je projekt završio i pokazao autonomnom vožnjom na zahtjevnim putevima - Coventry Ring Road koliko je tehnologija napredovala.
Vozilo se može uspješno nositi s kompliciranim promjenama traka, skliskim cestama, semaforima i kružnim tokovima sve do brzine od 64 km/h.
Motiv za razvoj autonomne vožnje tvrtka Jaguar Land Rover nalazi u uklanjanju stresnih elemenata vožnje i smanjenjem prometnih nesreća, a probna vožnja u Coventryju je dokaz kako inženjeri rade na postizanju tog cilja.
Projekt je dio vladinog projekta UK Autodrive vrijednog 20,1 milijuna funti, koji je pomogao ubrzati razvoj Jaguar Land Roverove autonomne vožnje i povezane tehnologije.
Range Rover Sport sU za pokus izabrali zbog njegovih van serijskih mogućnost i iznimnih sigurnosnih sistemskih elektronskih uređaja, poput radarskog tempomata kojeg su nadogradili dodatnim navigacijskim "dosjetkma" te radarom. U kombinaciji s geografskim i drugim podacima iz baze projekta UK Autodrive auto se samostalno i odlično snalazi u prometu s pješacima, biciklistima, križanjima, kružnim tokovima parkiranjem,
Tijekom protekle tri godine inženjeri Jaguar Land Rover-a razvili su tehnologiju autonomne vožnje na modelu Range Rover Sport.
U listopadu je projekt završio i pokazao autonomnom vožnjom na zahtjevnim putevima - Coventry Ring Road koliko je tehnologija napredovala.
Vozilo se može uspješno nositi s kompliciranim promjenama traka, skliskim cestama, semaforima i kružnim tokovima sve do brzine od 64 km/h.
Motiv za razvoj autonomne vožnje tvrtka Jaguar Land Rover nalazi u uklanjanju stresnih elemenata vožnje i smanjenjem prometnih nesreća, a probna vožnja u Coventryju je dokaz kako inženjeri rade na postizanju tog cilja.
Projekt je dio vladinog projekta UK Autodrive vrijednog 20,1 milijuna funti, koji je pomogao ubrzati razvoj Jaguar Land Roverove autonomne vožnje i povezane tehnologije.
Jaguar Land Rover planira da će vozila za autonomnu vožnju biti dostupna njihovim kupcima unutar 10 godina