Land Rover je za jedan od svojih ključnih modela, Discovery, pripremio neke novosti kako bi ga što bolje predstavio Australiji. Odabir odredišta definitivno nije bio slučajan jer je to zemlja u kojoj često teretnjacii voze cestama i vuku četiri prikolice za sobom. U ovome slučaju riječ je o ''lokomotivi'' s puno snage, s oko 500 konja i preko 2000 Nm okretnoga momenta.
Međutim, proizvođač američkih terenskih vozila vjeruje da takvo opterećenje može podnijeti i Discovery, koji nije vukao četiri prikolice, maksimalno dopušteno zakonom, nego sedam. Međutim, kako bi se osigurao dovoljan hidraulični tlak u prikolicama, što je neophodno za rad sustava kočenja, u sustav je uključen i vučni kamion. Ukupna dužina cijeloga sastava bila je stoga 100 metara, a ukupna težina, budući da su prikolice bile napunjene s dodatnih deset tona balasta, čak 110 tona.
Idealna prilika za uvođenje nove tehnologije vuče automobila
Cijeli događaj dogodio se na 16 km dugačkoj zatvorenoj dionici autoceste Lasseter na sjevernome teritoriju, a Discovery je, unatoč teretu, dosegnuo brzinu 44 kilometra na sat. Valja istaknuti kako je Land Rover koristio potpuno serijski automobil opremljen 3-litrenim dizelskim motorom s 258 "konja", pogonom na četiri kotača i automatskim mjenjačem. Maksimalna ukupna masa prikolice za Discovery je "samo" 3,5 tona.
Unatoč tome što je riječ o prilično atraktivnom pothvatu, engleski proizvođač se s prethodnicima ovog automobila u više navrata bavio sličnim pothvatima. Godine 1989. prvom generacijom Discoverya uspješno je vukao željezničke vagone, a prošle godine je slično postignuće napravio aktualnom generacijom Discoveryja. Land Rover je također iskoristio ovaj događaj kako bi predstavio neke od inovacija koje će olakšati vožnju vlasnicima automobila (senzor težine prikolice, koji sprječava preopterećenje vozila, sustav kontrole stabilnosti prikolice, glavni zaslon u boji...). Automobil može biti opremljen i 2-litrenim benzinskim motorom Ingenium koji može proizvesti čak 300 konjskih snaga.