Istraživanje o pouzdanosti automobila britanskog JD Powera temelji se na odgovorima 13.536 vlasnika novih vozila registriranih od veljače 2015. do veljače 2017., a veliki uzorak u anketi jamči relevantne rezultate koji su utjecajni u automobilskoj industriji.
U studiji se istražuje koje su probleme imali vlasnici vozila tijekom proteklih 12 mjeseci, odnosno od 12 do 36 mjeseci vlasništva vozila. A podaci pokazuju da su vlasnici Hyundai automobila imali najmanje problema na 100 vozila.
Ukupna pouzdanost određena je brojem problema koji su se javili na 100 vozila, a niži broj bodova odražava veću kvalitetu. Hyundai je očito najpouzdanija marka automobila u istraživanju sa 78 bodova, na drugom je mjestu Suzuki s 87 bodova, a na trećem mjestu Kia s 94 boda.
Istraživanje je obuhvatilo i najpouzdanije modele automobila po segmentima. Hyundai i10 proglašen je najpouzdanijim gradskim automobilom, a drugo mjesto su u studiji zauzeli Hyundai i20 (B segment), Hyundai i30 (kompaktna klasa) i Hyundai Tucson (kompaktna SUV klasa).
Istraživanje se ove godine provelo četvrti put, a ispitivalo se 177 potencijalnih problema u osam kategorija: karoserija; iskustvo vožnje; kontrolne funkcije; multimedija i navigacija; sjedala; grijanje; ventilacija i klimatizacija; unutrašnjost vozila; motor i prijenos. Istraživanje JD Powera pokazuje da su tehnološki problemi i dalje jedni od najčešćih među vlasnicima automobila od prve do treće godine starosti. Bluetooth i uparivanje mobilnog telefona su među šest najčešćih poteškoća.
„Automobilski sustavi su danas napredniji nego ikada prije i vrhunski proizvođači ugrađuju autonomne funkcije u svoje modele poput automatskog kočenja, zadržavanja vozila u traku ili adaptivnog tempomata. Zbog toga proizvođači moraju biti upoznati s problemima kako bi uvjerili potrošače u sigurnost njihove tehnologije“, rekao je Josh Halliburton, šef europskog odjela J.D. Powera.