hej:pure pure lemon
Citrusno-cvjetni dodatak nagrađivanoj kolekciji održivih mirisa
Održivost nije trend, već budućnost! Što se tiče parfema, potraga za posebnim i istodobno održivim proizvodima završena je od 2022. godine: Od tada, mirisni brend hej:pure svojom održivošću nadahnjuje potrošače i stručnjake u industriji – jer je od mirisnog ulja do sklopive kutije sve dobro osmišljeno u pogledu održivosti! U skladu s ljetom, nova citrusno-transparentna mirisna varijanta pure lemon nadopunjuje postojeću kolekciju tri clean mirisa pure flower, pure water i nagrađenog mirisa pure wood. pure lemon bit će dostupan u Mülleru od sredine svibnja 2023.
hej:pure – osviješten koncept mirisa
hej:pure je prvi potpuno održivi koncept mirisa proizvođača Mäurer & Wirtz te u ovoj seriji vodi brigu o čitavom lancu stvaranja vrijednosti: od odgovorno uzgojenih resursa preko potpore društvenih i ekoloških projekata povezanih s okolišem pa sve do održivog, recikliranog i obnovljivog materijala ambalaže. Također se preuzima odgovornost za recepture mirisa: Kao „Clean Fragrances””, mirisi ne sadrže nikakve kontroverzne sastojke poput bojila, palminog ili mineralnog ulja, ftalata ili UV filtra te su također 100 % veganski.
hej:pure – pure lemon
Prozirni, citrusno-cvjetni miris, čist poput jutarnjeg odsjaja sunca na rosom prekrivenom bijelom cvijetu citrusa.
Hero Ingredient
Esencija bergamota – dobivena odgovornim uzgojem u Italiji.
pure lemon sadrži sastojke dobivene iz „Naturals Together“” CSR programa (kuća mirisa: Firmenich)
Društveni angažman
Odnos prema okolišu i biološkoj raznolikosti pun poštovanja, odgovoran uzgoj i održiva berba, korištenje tradicionalnih metoda, certificirano podrijetlo, transparentnost
svježe - iskričavo - ženstveno
Eau de Parfum 50 ml - 34,95€*
*Preporučena maloprodajna cijena s PDV-om
Mirisni brend s društvenom odgovornošću
Do sada je hej:pure kompenzirao ukupno 75.000 kg CO2. hej:pure to postiže zajedno s ClimatePartnerom kroz sljedeće projekte zaštite klime potvrđene zlatnim standardom: Projekt „Plastic Bank” osigurava da manje plastike završi u moru i da se plastika umjesto toga reciklira uključivanjem stanovništva. Projekt za pitku vodu „Spouts”: Projekt dijeli keramičke filtre za vodu obiteljima s niskim prihodima u Ugandi. Keramički filtri uklanjanju 99,9 posto bakterija i sprečavaju širenje teških bolesti. Tako se projektom štiti zdravlje ljudi koji inače ne bi imali pristup čistoj pitkoj vodi, a ujedno se štiti i okoliš.
Ipak, serija hej:pure najveći angažman posvećuje projektu zaštite mora organizacije WWF (organizacija za zaštitu prirode World Wide Fund for Nature Njemačka): U važnom oglednom projektu za izbjegavanje poplave plastike i borbu protiv njezinih uzroka, hej:pure je predan zaštiti svjetskih oceana promicanjem infrastrukture za recikliranje u jugoistočnoj Aziji.