Četvorka je bila nepoderiva i tko god ju je imao zna da je mogla sve i svašta! Nakon 61. rođendana stiže nova generacija kultnog vozila koje se proizvodila i u Sloveniji
Mali div je bio jedan od najprepoznatljivijih automobila marke Renault koji su se proizvodili i u bivšoj Jugoslaviji, u Novom mestu. Tko ju je od vas starijih vozio? A tko nije?
Francuski Renault na sajam automobila u Parizu za koji će dan dovesti čak šest inovacija tvrtke, od kojih će tri nositi logo Renaulta. Među njima će svjetlo dana ugledati jedan koji će vjerojatno pobuditi mnogo više pozornosti od ostalih, a to je reinkarnacija Renaulta 4, koja je nedavno najavljena, ove godine IAA salon seli u svoje tradicionalno mjesto, Pariz. Sajam će se održati od 17. do 23. listopada, a proizvođači polako otkrivaju koje će automobilske inovacije predstaviti u glavnom gradu Francuske.
Detalji o pridošlici, koja će slijediti iznimno dobro prihvaćen dizajn Renaulta 5 (još nije u serijskoj proizvodnji, ali već se zna da će biti pristupačan električni automobil), još nisu otkriveni.
Doalzi i e-Mali div
To će u slučaju novog automobila svakako biti moguće kao električno vozilo, a s obzirom na to da je izvorni 'mačak' bio namijenjen vožnji na loše održavanim voznim površinama, za očekivati je da će imati ulogu električnog vozila. urbani crossover u novom obliku.
Renault 4, koji je prošle godine proslavio 60. obljetnicu, čvrsto je usidren u srcima mnogih, a i Balkanaca, posebice Slovenca. Ne manje važno, o njegovoj proizvodnji brinula su se dva slovenska poduzeća, prvo u ljubljanskom Litostroju, kasnije u IMV-u iz Novog mesta, koji je tada prešao u vlasništvo Renaulta i dobio ime Revoz. Upravo su u Revozu proizvedeni posljednji primjerci modela R4 do 1992. godine. Osim navedenih inovacija, Renault grupa će predstaviti i putničku verziju novog Kangooa na električni pogon, potpuno novi dizajn sportskog automobila Alpine. (navodno električni nasljednik modela A110), novi grafički imidž brenda Dacia, nova servisna rješenja Mobilize koja pokrivaju područje dijeljenja vozila, pa čak i flotu gospodarskih vozila iz obitelji Hyvia, koje pokreće vodik.