Sandra Tomić osvaja Njemačku: ''Budite chic i osjećajte se ponosno''

Prvo je oduševila Kinu i Hong Kong, pojavila se na stranicama Marie Clairea, Cosmopolitana i Harper’s Bazaara, zatim je otvorila modni salon u središtu Münchena, a reakcije su sjajne! Majka i kći u žarištu su njezina interesa, a osim odjevnih predmeta pravi je hit i njena kolekcija prekrasnoga nakita

8. 9. 2017

Proljetos je hrvatska modna dizajnerica Sandra Tomić glamurozno otvorila modni salon u samome središtu Münchena. Na krilima senzacionalnog uspjeha u Kini i Hong Kongu odvažila se na veliki pothvat i jednako takvu investiciju. Nije mala stvar kad o tako mladoj kreatorici pišu dalekoistočna izdanja najeminentnijih modnih magazina, poput Marie Clairea, Cosmopolitana i Harper’s Bazaara. Bio je to poticaj koji joj je dao snagu i potvrdu da to što radi vrijedi. Već ubrzo potom o njoj je pisala i najveća i najnakladnija njemačka novina Bild.

 

U raskošno opremljenoj reportaži tamošnji su je novinari nazvali “senzacionalnim modnim otkrićem iz Münchena”. Poseban su naglasak stavili na njezinu kolekciju koja je istovremeno namijenjena mladim majkama i njihovim kćerima. Nije trebalo proći puno vremena a počele su pristizati i prve ozbiljne narudžbe, vrhunske recenzije i telefonski pozivi radoznalih novinara iz Hrvatske. Za njenim kreacijama zanimanje su iskazale brojne poznate osobe iz njemačkog javnog života, od obitelji njemačkih nogometnih zvijezda, preko celebretyija sve do supruga uglednika iz bavarskog i njemačkog establišmenta. "Dizajnerica iz Münchena, osvaja Njemačku”, tako se raspisao visokonakladni Bild, ali glas o njoj čuje se i mnogo dalje. Daleki istok nije odolio njezinim kolekcijama i Sandra čini sve kako bi preko noći organizirala brzo rastući biznis. Već je prvom kolekcijom modne marke Min Fashion izazvala međunarodnu senzaciju, a s jednakom pažnjom dočekana je i njezina zbirka nakita. Riječ je o nježno zaigranoj modi za majku i kćer.


Sandra Tomić jako dobro zna što znači pokrenuti i razvijati posao, voditi ljude i strateški razmišljati. Vjeruje u svoje sposobnosti i u to što radi, a zna da nije tako jednostavno pokrenuti vlastiti biznis. Ona živi svoj san stvarajući luksuzni brand MIN. I nije on dobio ime po prvim slovima grada u kojemu skladno živi sve vrijeme, već po egipatskome bogu začeća i plodnosti. Taj brend predstavlja snažnu vezu između majke i kćeri. I sama je majka preslatke djevojčice Emily-Sophie. Sandra kaže kako je oduvijek u potrazi za nečim lijepim i odgovarajućim za obje. Tako je počela razmišljati o vlastitome modnom brendu koji bi ponudio lijepu odjeću za majku, ali i za kćer, kako bi ta posebna veza bila i vizualno naglašena.
– Svaka djevojčica uživa promatrati majku kako se uređuje i želi joj biti slična, njena je česta rečenica i ideja vodilja. Ta se zamisao 2016. pretvorila u čvrstu odluku pa je osnovan Min Fashion. Godinu dana prije svjetlo dana ugledala je prva kolekcija odjeće za svečane prigode, za majku i kćer – Mini-Me.

Ponosna obitelj

Njezina je obitelj ponosna na to što je odlučila pokrenuti vlastiti biznis i živjeti svoj san stvaranjem luksuznoga branda MIN. Sigurni su u Sandru, jer ključ je uspjeha strast prema onome što radiš, a ona gori od energije i želje da stvara lijepo i ono što obožava. Njene veze s istokom su dubinske i često zna spomenuti kinesku uzrečicu: "Teži tome da radiš ono što najviše voliš, da ti rad nije napor već zabava u kojoj ćeš uživati i na kraju zaraditi!" Tako slično je Kon Fu Ce (Konfucije), već nekih 500 godina prije Krista tvrdio, a Sandri je to životni moto. Ono šta radi joj je strast i hobi.
Sandrina poslovna ideja je izvrsna, no ima puno izazova. Ali kada vidite taj žar i strast u njenim očima dok priča o životnome projektu znate kako je ispred vas poduzetnica i kreatorica u pravome smislu riječi. Trenutno joj je samo nebo granica.

München - Beč - Milano

Životni i poslovni put atraktivne tridesetjednogodišnje dizajnerice i poduzetnice započeo je u rodnome Münchenu, a nastavio se u Beču gdje je studirala psihologiju na uglednome Sigmund Freud Univerzitetu. Školovanje je nastavila u Milanu gdje je magistrirala modni menadžment (Fashion & Luxury Brand Management) na prestižnom Istituto Marangoni. U to vrijeme u Sandri se, kako kaže, razbuktala želja da svijetu ponudi nešto drugačije i posebno - brend koji će imati i dublji smisao i značenje te koji će moći obuhvatiti i pratiti sve segmente života moderne žene.
– Suvremena žena ne želi se odreći ženstvenosti no istovremeno se želi individualno izraziti na svim poljima te ostaviti osobni pečat, veli Sandra. Smatra da moda dobiva na značaju tek kada svojom transformacijom uspije uhvatiti i izraziti esenciju određene osobe i njezina životnog stila. Kroz modu Sandra nastoji stvoriti modni brend koji omogućava svim ženama da budu chic i da se osjećaju posebno.


Iako je studirala u Italiji, omiljeni su joj francuski dizajneri, ali ne samo razvikana dizajnerska tzv. "haute couture“ imena, nego i cjelokupan francuski stil, kao što bi Francuzi rekli "laissez faire chic", koji omogućava svakome da se izrazi na svoj način.
Od poznatih kreatora Sandrini su uzori Giambattista Valli, Oscar de la Renta, Alexander McQueen…, modni kreatori čije haljine nose jordanska kraljica Rania, Selma Hayek, Rihanna, Amal Alamuddin.

Odjeću kreira iz ekomaterijala

No, Sandra tu ne staje već želi dati doprinos poboljšanju svijeta u kojemu živimo i povećati osviještenost ljudi kako bismo očuvali naš planet. Produkti brenda Min Fashion nastaju na okolišu održiv način. Svu odjeću kreira iz ekoloških i prije svega prirodnih materijala koji sami po sebi donose iznimnu kvalitetu i jamče trajnost. Upravo su to kvalitete koje znače istinski luksuz, smatra Sandra. Bezvremenski komadi odjeće ono su što se zauvijek čuva u ormaru i traje godinama. Sandra je tako vrlo jasno odredila svoju poziciju na modnome nebu. Kvalitetu stavlja ispred konzumerizma, a trajnost ispred trendova i prolaznosti.


Snažna vizija i poriv da ponudi svijetu koncept koji s vremenom može prerasti u kompletan lifestyle brend odrazi su i generacije kojoj pripada, smatra Sandra. Generacija je to snažnih mladih ljudi koji se žele individualno izraziti i ostaviti osobni pečat na svim poljima. Napredne tehnologije i brojne društvene mreže nametnule su izrazitu vizualnu orijentaciju, a prisutnost i dostupnost okreće fokus na vizualnu pojavu pojedinca. To ženama omogućava da biraju i oblikuju svoj modni izričaj, ali im nameće i stalnu potragu za lijepim i održivim. Sandra kroz svoj modni brend želi izraziti, ali i zadovoljiti te aspiracije svoje generacije, kao i sljedećih generacija koje prve modne uzore vide upravo u svojim mamama.

Proizvodnja u Hrvatskoj

Iako "kod kuće", u europskim metropolama, Sandra razmišlja i o tome da proizvodnju organizira u Hrvatskoj. Razlog za to nikako nije samo emocionalni. Najveći potencijal vidi u kvaliteti proizvodnje. Kada je riječ o luksuznome segmentu, odnosno proizvodu ili luksuznoj marki, na prvome je mjestu kvaliteta proizvoda, odlučna je Sandra. Sama smatra da pravi “brand experience" utjelovljuju primjerice Rolls-Royce, vjerojatno još uvijek jedan od najluksuznijih proizvoda, a modnome svijetu za nju je to brend Bottega Venetta.
No čak i ako vam cilj nije vrhunski luksuz, kvalitete proizvoda se nijedan ozbiljan brend ne može odreći. Baš kao što se talijanska roba nametnula u svijetu mode, te se sve što nosi potpis "Made in Italy“ automatski cijeni, i hrvatska proizvodnja trebala bi se fokusirati na kvalitetu izrade, smatra Sandra. Bogato naslijeđe tekstilne industrije, iako je trenutno zanemarena grana, jamči da iskustva ne nedostaje. Upravo u kvalitetnoj tekstilnoj proizvodnji – posebice uglednih modnih marki – Sandra vidi najveći potencijal koji itekako može pridonijeti imidžu Hrvatske.
S obzirom na to kako je ambiciozna, uspješna i ustrajna, ne sumnjamo da će Sandrina putanja biti i dalje samo uzlazna. A možda svoju europsku rutu, nakon Münchena, Beča i Milana, završi upravo u Hrvatskoj.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.