Živimo u doba kapitalizma, kada se čini da i najneobičnije ideje padaju na plodno tlo.
Jedna od njih je žlica za sladoled namijenjena svim zaljubljenicima Tesla Cybertrucka.
Od svog predstavljanja u studenom 2019., Tesla je predstavio niz dodataka inspiriranih neobičnim električnim pick-upom. I sve su bile rasprodane u kratkom roku. Brojne druge tvrtke također su uskočile u ovaj vlak, tako da ćete na internetu pronaći ili grebalicu za mačke ili vadičepe inspirirane Teslinim zloglasnim Cybertruckom.
Možda najneobičnija ideja je McDonald'sova žlica za Oreo McFlurry.Od 6. do 26. rujna McDonald's će u Kini ponuditi Cyber Spoon, futurističku metalnu žlicu inspiriranu prepoznatljivom siluetom Cybertrucka.
Bit će 50.000 jedinica, a dostupnost će biti ograničena samo na kineske potrošače.
Ne čudi, jer Kina je postala najveće tržište za prodaju automobila, ali se u njoj proda i najviše električnih automobila - čak 6 milijuna godišnje.
Žlica je rezultat suradnje Tesle i McDonald'sa. Drška je otisnuta s riječima "Bez panike", posveta Teslinom Roadsteru koji je poslan u svemir 2018. Uz žlicu dolazi odgovarajuća Tesla kutija. I što je tu smiješno?
Osnivač Tesle Elon Musk isprva je mislio da se radi o lažnim vijestima koje je objavio i na platformi X (bivši Twitter).
Doduše, čovjek na Muskovom mjestu u svakom trenutku ima barem dvadesetak važnijih stvari na pameti od metalne žlice, ali ta činjenica svakako nije nešto čime se ponosi. Navodno je suradnja Tesle i McDonald'sa iznenadila čak i Muska.
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.