Ana Maslać Plenković za Papu odabrala Nebo, kreaciju za pravu prigodu i napravljenu da traje
Nebo je modna kuća koju svi vole. Mlade djevojke, ozbiljne gospođe, poslovne žene i partijanerice – svaka će u Nebu pronaći nešto za sebe. Razlog je jednostavan: jedan od najprestižnijih hrvatskih brendova sinonim je za kvalitetnu i modernu odjeću nosivu godinama. Samozatajni luksuz, udobnost, vrhunske tkanine, kvaliteta izrade – kreacije Nebo pravi su klasični komadi koje mogu dijeliti mama i kći – i obje će u njima izgledati fantastično! Tako je izgledala i premijerova supruga na audijenciji kod Svetog Oca
Napisala: Jana Bali
Foto: Pixell, Nebo
U doba novotarija, trendova i munjevitog uspjeha obilježiti 25 godina govori o predanome radu, viziji i ustrajnosti, ali ponajviše o kvaliteti. Kada je 1992. godine osnovana, modna kuća NEBO ponudila je kvalitetnu odjeću po prihvatljivim cijenama uz besprijekornu uslugu. Sve od tada nije nikada kompromitirala svoj integritet, dapače, postala je poznata po bezvremenoj odjeći za žene iz različitih generacija i za svaku priliku.
„Nebo se obraća ženama s izgrađenim stilom i sofisticiranim modnim ukusom, ženama koje se poigraju trendovima birajući komade odjeće u kojima se osjećaju lijepo, ali i ugodno, koje vole tkanine koje jamče udobnost i trajnost, krojeve koji laskaju ženskome tijelu,“ kaže nam Dinka Grubišić, osnivačica i kreativna direktorica. Upravo stoga Nebo ima svoje vjerne kupce koji se ne žele odreći kvalitete i razine usluge koje ih dočekuju u dva zagrebačka salona (u Radićevoj i u Kaptol centru) te u trgovini u Makarskoj (Kačićev trg).
„Vjernost naših klijenata kazuje nam da točno znaju što dobivaju kada kupe proizvod Nebo – i nakon deset i više godina imaju i nose naše haljine, kapute u kojima i dalje izgledaju otmjeno i suvremeno.“
No Nebo otkrivaju i mlađe generacije u potrazi za trajnijom kvalitetnom odjećom koja prati trendove, ali nikada doslovno i slijepo. Kreacije modne kuće Nebo uvijek zadržavaju mali odmak od trendova i dodaju im dašak klasike i „opuštenoga“, tzv. casual glamoura. Upravo se zato njihove kreacije vrlo često mogu vidjeti i na crvenome tepihu i u svečanim prigodama – malo je kome promaknulo da je premijerova supruga upravo njihovu haljinu odabrala za audijenciju kod Pape.
BESKOMPROMISNA KVALITETA
Modna vizija brenda je made to keep - odjeća kao sinonim za bezvremenu eleganciju, koja se dugo čuva a svaki put nosi kao prvi put; modni dodatak – remen, cipele, torbica ili nakit – preobrazit će je u trenu u drugačiju odjevnu kombinaciju.
Upravo zato u Nebu ne postoje generacijske razlike, često dolaze majke i kćeri koje svaka na svoj način nosi isti odjevni predmet. U Nebu pomno osluškuju ženske potrebe i sugestije svojih klijentica jer im je važno da kolekcije korespondiraju sa stvarnim životom: važne su im udobnost, vrhunske trajne tkanine, samozatajni luksuz, kvaliteta izrade...
„Jedan od najvažnijih postulata našega poslovanja je odjeća izrađena iz vrhunskih tkanina i majstorskih krojeva, što su tijekom ova dva i pol desetljeća prepoznale brojne žene,“ govori nam Dinka Grubišić, pokazujući predivne tkanine koje ističu ljepotu svake kreacije. Najčešće koriste pamuk, svilu, vunu s kašmirom i lan, ali uvijek vrhunske kvalitete.
“Kako cijeli proces kreće od tkanina, naš je tim pasionirano u potrazi za što posebnijim materijalima. Jako pazimo na konstrukciju i izradu i sve više nas privlači ideja da radimo s lokalnim obrtnicima kako bismo svojim klijenticama ponudili jedinstven i zanimljiv proizvod, a istovremeno pomogli opstanku malih obrtničkih radionica koje su nažalost skoro izumrle“ , kaže kreativna direktorica Neba.
HALJINA KAO PRISTUPAČAN LUKSUZ
Ključni komad svake kolekcije u Nebu uvijek je haljina – njegov zaštitni znak. Svjesne da će ih žene često nositi u svečanim, važnim ili pamtljivim prilikama, u Nebu im poklanjaju posebnu pažnju. U procesu nastanka svakoga pojedinog modela velika se pažnja posvećuje kroju koji se isprobava, prepravlja pa opet isprobava na raznim tipovima građe tijela, sve dok ne dobiju zadovoljavajući rezultat. Njihove haljine često krasi i ručni rad koji ih pretvara u istinski luksuzan predmet, a želja im je da ga bude još više u budućim kolekcijama.
„Bit je da ta haljina zabljesne na osobi koja je nosi, da bude u službi žene, a ne obrnuto, tako haljine postaju drage i trajne uspomene na važne životne događaje,“ pomalo sentimentalno priznaju u Nebu. Osim njihove “basic linije”, u kojoj su najuspješniji komadi koji su na zahtjev kupaca već godinama u prodaji, svaki se model izrađuje u malim serijama kako bi se zadržala ekskluzivnost. A za najposebnije prilike tu je unikatna linija RUNWAY COLLECTION – haljine koje su izrađene u jednome primjerku. U Nebu su posebno ponosni na kolekciju vjenčanica Nebo Bridal. Poznati su po tome da na svakoj haljini rade dok ne dobiju savršen rezultat: koriste najfinije tkanine, ulažu puno ručnoga rada, s barem pet proba...
“Kolekciju vjenčanica radimo s velikom pažnjom i strašću jer je riječ o jako važnome događaju za svaku ženu – iznimno se trudimo da svaka naša klijentica ode iz Neba s haljinom kakvu je zamislila za sebe“, kaže Dinka Grubišić. Individualan pristup, velika posvećenost detaljima, iskusno i vješto osoblje razlog su zašto su njihove vjenčanice predmet želja za tolike mladenke.
NADAHNUĆE
“Sve počinje slikom, fotografijom, putovanjem, bojom koja vas zanese, uzorkom koji vas oduševi, filmom koji ne možete zaboraviti... Inspiracija je svuda oko nas...“
Iako je premalo vremena i mogućnosti da se sve ostvari Dinka Grubišić, kreativna direktorica i Ana Brajković, dizajnerica trude se svake sezone iznova zaintrigirati svojim kreacijama žene koje ne žele biti dio masovne mode, ne žele nositi komade izrađene u milijunima primjeraka, a istovremeno su društveno osviještene i žele potpomoći domaću proizvodnju i zapošljavanje.
Kolekcija jesen/zima 2017. dizajnerice Ane Brajković odiše elegancijom i nenametljivom ženstvenošću, haljine su besprijekorno krojene, opušteno padaju niz tijelo. Podatni kombinezoni ove su zime divno ljubičasti i tamno crveni, kaputi su izrađeni iz vunenih tkanina u kombinaciji s kašmirom. Poseban naglasak ove je zime na Party programu u kojem su haljine i jaknice s nezaobilaznim šljokicama, koje najbolje izgledaju u jednostavnim i klasičnim krojevima, ženstvene haljine u vječnoj crnoj boji, duge glamurozne večernje haljine za posebne prilike, suknje raznih dužina izrađene iz svile i viskoze. Kao i uvijek, riječ je o profinjenoj kolekciji koja slavi sofisticiranu ženstvenost.
BUDUĆNOST
Trenutačno osmišljavaju kolekciju torba, a želja im je ponuditi dobar proizvod od dobrih materijala po fer cijenama.
Njihov je cilj ubuduće se više posvetiti projektu NEBO HOME, kojim žele afirmirati našu etnološku baštinu. Projekt je započeo prije četiri godine tzv. capsul kolekcijom s motivima paške čipke i dalmatinera te kolekcijom ručno rađene keramike. Kako je kolekcija naišla na odličan prijem žele i dalje razvijati projekt, uvesti nove ideje i proizvode. Projekt nije toliko motiviran profitom koliko željom da se hiperponudi jeftinih industrijskih proizvoda s Dalekog istoka konkurira kvalitetom, podrži domaća proizvodnja te “osvijeste” vlastiti resursi, vrijednosti i baština. „Ljepota ovoga našeg projekta nije u iščekivanju velike materijalne dobiti nego u odgovornosti da svatko u svom segmentu pokuša svojim djelovanjem doprinijeti društvenom razvoju. Vodimo se ljepotom stvaranja nečeg novog, veselimo se oživljavanju zaboravljenih i napuštenih proizvodnih mogućnosti, želimo dati svoj doprinos reanimiranju vrijednosti i unikatnosti ručnog rada“, kaže Dinka Grubišić. Uspješnih dvadeset pet godina govori o tome kako se posvećenost svojoj viziji ipak isplati.
“Najviše se ponosimo time što smo opstali na tržištu uz konkurenciju koja je zaista zastrašujuća, opstali smo u okolnostima globalne recesije udružene s nepovoljnim poduzetničkim okolnostima u Hrvatskoj,“ zaključuje Dinka Grubišić.
„Opstali smo zahvaljujući našim vjernim kupcima te im se i ovom prilikom najdublje zahvaljujemo na podršci koju nam pružaju svih ovih godina.“