Mitsubishi se vratio među žive u velikom stilu– stiže nam i novi Outlander! 100 % Japanac u kojem sad svira i Yamaha

FOTO x37 + VIDEO!!! Najbolji među najboljima, pionir i bivši miljenik plug-in hibridnih SUV vozila vraća se na Stari kontinent s novim dizajnom - oprobanim u SAD-u. Još veći, jači, širi, močniji, učinkovitiji, s većom električnom autonomijom i baterijom... Zanimljivo, Honda San osmislio je mehaniku Outlandera!!!

Pogonska baterija ima kapacitet od 22,7 kWh i omogućava do 86 km dometa, a uz pomoć termalnog motora i spremnika goriva od 53 litre Outlander bi trebao omogućiti 844 kilometra vožnje između zaustavljanja sada je to bitno manje.

U unutrašnjosti vlada "omotenashi", odnosno japanski pažljivi pristup detaljima i gostoljubivosti.

Mitsubishi se vratio među žive u velikom stilu– stiže nam i novi Outlander! 100 % Japanac u kojem sad svira i Yamaha Mitsubishi
2. 10. 2024

Napisali: Jaka Drozg i Igor Stažić

Prošla generacija Mitsubishi Outlandera PHEV bio je najprodavaniji plug in godinama u Velikoj Britaniji, a i u Njemačkoj mu je išlo odlično. Vrijedila je za jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih SUV vozila i kod nas, stoga je donekle bila pred koju godinu iznenađujuća odluka da nova generacija Outlandera ne dođe u Europu. Sada, kada je stiglo mid-life osvježenje četvrte generacije koja je u Americi dostupna od 2021. godine, predomislili su se i u prvoj polovici iduće godine Outlander stiže i u Hrvatsku. Cijena nije potvrđena, no očekuje se i do 70.000 eura.

Prepoznatljiv dizajn i bogat popis značajki idu daleko u segmentu kompaktnih SUV vozila, a Mitsubishi Outlander Plug in Hybrid iz 2024. nudi oboje te dodaje i plug-in pogonski sklop. Ispod haube nalazi se 2,4-litreni četverocilindrični motor i dva električna motora koji pumpaju kombiniranih 306 konjskih snaga kroz kontinuirano varijabilni automatski mjenjač i standardni pogon na sve kotače. Ubrzanje je živahno i, ako se vozi konzervativno, njegova ugrađena baterija može osigurati do procijenjenih više od 80 km vožnje samo na struju između punjenja.

Iznutra Outlander Hybrid nudi tri reda sjedala—iako je zadnji red prilično udoban, čak i za djecu—i mnoštvo tehničkih i praktičnih značajki. Mitsubishi provjerava puno kutija za puno kupaca. Problem je u tome što će to učiniti i mnogi konkurenti Outlander Hybrida—popis koji uključuje Hyundai Tucson Hybrid, Kia Sportage Hybrid i Toyotu RAV4 Prime. Među konkurentima tu su još i profinjeni i atletski rivali, kao što su Mazda CX-50 i Volkswagen Tiguan...

Outlander, koji sada mjeri 4,72 metra duljine i 1,75 metara visine, nastavlja se rangirati u klasi avanturističkih SUV vozila. Prednja maska ​​je prepoznatljiva Mitsubishijevog oblika "dinamičkog štita", bokovima dominiraju široki ispupčeni utori i "peraja" uz C-nosač koja stvara optičku iluziju lebdećeg krova, a horizontalni dizajn stražnja svjetla naglašavaju širinu. Bit će dostupan u čak 12 kombinacija boja – pet dvobojnih i sedam jednotonskih – od kojih je jedna troslojna boja Moonstone Grey, za koju se kaže da ima sjaj poput dijamanta… koji, barem, ne vidimo na slikama.

Bolja učinkovitost za veću moć i doseg

Pogonski sklop kombinira 2,4-litreni četverocilindrični benzinski motor snage 100 kilovata s dva elektromotora, jedan na prednjoj i jedan na stražnjoj osovini za napredni S-AWC pogon na sva četiri kotača i snagu sustava od 225 kilovata ( 306 KS), koji Outlanderu iz grada stiže do 100 kilometara po startu sata za 7,9 sekundi. Pogonska baterija ima kapacitet od 22,7 kilovatsati i trebala bi omogućiti do 86 kilometara električnog dometa, a uz pomoć termalnog motora i spremnika goriva od 53 litre Outlander bi trebao omogućiti 844 kilometra vožnje između zaustavljanja. Tamo će biti moguće puniti bateriju s tipom 2 ili CHAdeMO konektorima.

“Omotenaši,” Yamaha i masaža

Kao i njihovo priopćenje za tisak, puno kompliciranih japanskih riječi, interijer odražava koncept "omotenashi", odnosno japanski pažljivi pristup detaljima i gostoljubivosti. Poboljšani dizajn kabine donosi više prostora i obećava poboljšanu zaštitu od buke i vibracija. Suvozač se može razmaziti grijanjem, ventilacijom, masažom i lumbalnom potporom sjedala, a pobrinulo se i za ozvučenje u kabini Yamaha.

Naravno, nisu štedjeli na tehnologiji, retrovizor omogućuje prebacivanje na sliku stražnje kamere u slučaju slabije vidljivosti straga, a radnim okruženjem dominira 12,3-inčni vozački i središnji zaslon infotainmenta. , podržan izdašnom količinom pravih prekidača prečaca, čak i za 3-zonski klima uređaj i izbor od sedam načina vožnje. Prtljažni prostor nudi od 495 litara prostora, do 1.422 litre kada su preklopljena stražnja sjedala koja su podijeljena u omjeru 40:20:40.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.