U Mercedesu su, zanimljivo, već ažurirali svoje najmanje automobile na električni pogon. Promjene u tako kratkom roku su, naravno, minorne, ali ipak je blaga tehnička obnova iskorištena i za dizajn. Modificirana maska sada je više trendi i slična većim modelima na električni pogon, prednja svjetla su spojena na svjetlosnu liniju, promijenjen je branik, a nova su i stražnja svjetla.
Unutrašnjost u osnovi ostaje ista pa je središnji ekran infotainment sustava sada dio osnovne opreme. Oba automobila sada imaju najnoviju generaciju MBUX sustava - uključujući poboljšanog glasovnog asistenta sposobnog za dijalog i učenje. Uz Burmester zvučni sustav, kao i kod većih EQ-a, moguće je birati između četiri različita zvučna iskustva. Tehnologija surround zvuka Dolby Atmos također je dostupna uz nadoplatu.
Također su ažurirali sustave pomoći i pojačali ih novom mono kamerom sprijeda i novom kamerom za vožnju unatrag. Mercedes kaže da sustav za držanje trake sada radi udobnije – s intervencijom upravljanja umjesto ESP-a. EQB po prvi put nudi i kuku za vuču sa sustavom kontrole stabilnosti prikolice i kapacitetom vuče od 1400 ili 1700 kilograma (ovisno o pogonu).
Novost je također da u sustavu Plug & Charge punionica s EQA i EQB više neće biti potrebno identificirati se karticom, već će punjenje započeti automatski nakon uključivanja. Kao i kod Tesle, dakle. Od 2022. proizvodnja osobnih automobila Mercedes-Benz bit će neutralna ugljika, uključujući tvornice u Rastattu u Njemačkoj i Kecskemétu u Mađarskoj, gdje se proizvode EQA i EQB. To je također njihov zahtjev od proizvođača baterijskih ćelija. Takav napredak treba postići iu proizvodnji i preradi sirovina.
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor