Korejski automobilski brend Kia prije nekog je vremena počeo surađivati s Petfinder Foundationom, što se pokazalo kao odličan potez. Prvi korak bila je reklama emitirana na Super Bowlu 2022. s preslatkim Robo psom koji se na prvi pogled zaljubljuje u električnu Kiju EV6 i njezinog vlasnika, kreće za vozilom, skače s krovova i trči po gradu, Nažalost, pas gubi snagu netom prije nego što ga automobil stigne, ali priča tu ne završava. Kada Robo Dog otvori oči, ugleda nasmijanog vozača Kije kako puni baterije.
Misija reklamne kampanje još je plemenitija. To je poslužilo kao polazište za partnerstvo sa Zakladom Petfinder, koje je dodatno potaknuto donacijom od 500.000 USD korejske tvrtke Kia za pomoć u pokrivanju troškova udomljavanja kućnih ljubimaca.
Uz pomoć donacije i drugih novčanih priloga novi dom pronašlo je čak 22.422 Kusmasinčana.
"Kia je predana pomoći za više od 22.000 životinja iz skloništa. Samo su one uspjele pronaći nove domove, što je dokaz da inicijative poput ove djeluju i pomažu lokalnim zajednicama, u ovom slučaju smanjujući teret prenapučenosti u lokalnim skloništima za životinje diljem svijeta. zemlji", rekao je Russell Wager, potpredsjednik Kijinog američkog odjela.