Bilo vam je dobro u Yugi? Za Fiat Tipo trebalo vam je 97 plaća, za Renault 4 35, za Zastavu 101 38, a za Peglicu 18... Za Yugo je valjalo raditi dvije i pol godine!
Sjećate li se još koliko ste plaća morali izdvojiti ako ste htjeli kupiti auto u Jugoslaviji? (FOTO)
Onda ga dobiješ, ali suvozačeva vrata se de daju otvoriti i nemate se kome žaliti jer bi ti ga vratili, a ti bi opet čekao u redu i više od godinu dana. Tješili smo se da Istočni Nijemci čekaju Wartburge i 17, a Trabante 11 godina!
A da, gorjeli su i cilindri brave, tako da se vrata prtljažnika mogu otvoriti bilo čime... novčićem, šravfenzigeromom, bilo čime, samo okretanjem brave :)
Dobra stara vremena...
Ovih dana Redditom kruži tablica u kojoj je za svaki automobil zabilježeno kolike bi se jugoslavenske plaće mogle smisliti. Iz komentara je jasno da je lista nastala negdje nakon 1987. godine, odnosno u vrijeme kada je Jugoslaviju mučila visoka inflacija. Vrijedi napomenuti i da su slovenske plaće tada bile debelo iznad jugoslavenskog prosjeka, a tablicu je objavio jedan Hrvat.
Koliko plaća u Yugi za jedan običan auto?
by u/jenkor in Slovenia
Iz tablice vidimo da je najjeftinija bila zastava od 126 pGL koja je tražila 19 plaća. Slijedi ga slavni Jugo s 30 plaća, te ne tako domaća Škoda 120 L. Najskuplji su bili BMW 750 iL, vrijedan 912 plaća, te Mercedes-Benz 560 SEC, vrijedan čak 1231 plaću. još uvijek se sjećate svih ovih modela?
Biste li i danas vozili jedan?