Hrvatica iz Čakovca usred Pariza preuzela američku kompaniju koja je pionir modne digitalne industrije

LIJEPA PRIČA ZA KRAJ TJEDNA - MLADA MEĐIMURKA SVJETSKA ČUDA RADI: Senzacionalni poduhvat Gala Marije Vrbanić koja se prošle godine probila na listu 100 najvažnijih svjetskih inovatora u modi prestižnog Vogue Businessa, o njoj pišu i Forbes, WWD, Numero, CR Fashion Book..., a sad je napravila digitalni modni posao stoljeća kupivši američku tvrtku!

O ovom iznimno inovativnom "takeoveru" raspisao se i poznati modni portal WWD (Woman's Wear Daily)

Hrvatska robna marka "Tribute" preuzela je za nepoznati iznos američki "Draup"!!!

Pokreću novu digitalnu modnu platformu "Fashion. Fun. Osnivačica i vlasnica Draupa Dani Loftus ostaje u timu "Tributea" Gale Marije Vrbanić kao šefica Marketinga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daniella Loftus (@thisoutfitdoesnotexist)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by nft now 💭 (@nftnow)

Hrvatica iz Čakovca usred Pariza preuzela američku kompaniju koja je pionir modne digitalne industrije thisoutfitdoesnotexist/instagram
22. 12. 2024

Napisao: Borut Černelić

Pioniri digitalne mode Tribute Brand i Draup udružili su snage u digitalnom modnom biznisu. Hrvatska kompanija, vlasnice i modne kreatorice Gale Marije Vrbanić kupio je američku kompaniju "Draup" koju je osnovala pred 5 godina Dani Loftus, svojevrsna pionirka na području posve novog digitalnom modnog biznisa!


S jedne strane, Tribute je kupio Draup za neobjavljenu svotu. To je potez koji treba ojačati Tribute kao lidera u prostoru digitalne modne industrije usred pada luksuznog poslovanja i hlađenja potražnje.
Osnivačica "Draupa" i izvršna direktorica tvrtke Dani Loftus pridružila se hrvatskoj tvrtki Tribute Brand kao glavni komercijalist tvrtke cer, nadzirući strategiju, prodaju i marketing, stupajući na snagu odmah.

O ovom iznimno inovativnom "takeoveru" raspisao se i poznati modni portal WWD (Woman's Wear Daily)

https://wwd.com/business-news/mergers-acquisitions/tribute-brand-acquires-draup-launches-fashion-fun-1236768516/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAab73vgqqlxixJjuaBizy1hCindsSAPlf9UPLVKbQUGEe3ba4UdTv1kjN3c_aem_-19u0GB2-uUlP6GN5rQc-A


- "Moje uzbuđenje oko preuzimanja Draupa uvelike je bilo potaknuto uzbuđenjem oko Dani i neusporedivom energijom koju je uspjela stvoriti u našoj industriji i izvan nje", rekla je osnivačica i izvršna direktorica Tribute Branda Gala Marija Vrbanić, te dodala:

- “Upoznale smo se kad je tek počinjala. Od tada je postala jedan od najistaknutijih glasova koji zagovaraju i rade u segmentu digitalne mode.”


Tribute Brand pokrenut će u siječnju novu platformu Fashion.Fun 


“Modna industrija suočava se s izazovnim vremenima, ali nalazimo se u ključnom trenutku, u kojem se događaju potrebne promjene i nešto novo i transformativno će se pojaviti”, rekla je Vrbanić.
Tribute ima povijest uvođenja tradicionalnih luksuznih brendova u digitalni modni prostor, a surađivali su i s Carolinom Herrerom, Jean Paulom Gaultierom i Sacaijem na samo digitalnim modnim uradcima. Slavne osobe su također uključene; njihova digitalna usluga odijevanja nadmašila je Kim Petras i Charli XCX.


Draup je uključio i Nicolasa Sassoona, Lindu Douniu i Emi Kusano na digitalno izvornim modnim kolekcijama, kao i prodaju digitalnih komada u Christie's.

Fashion.Fun je pozicioniran kao platforma koja će ujediniti sve tehnologije Tribute Branda od algoritamski dizajnirane fizičke odjeće, AR-a i digitalnih nosivih materijala u jednu platformu. Brendovi, umjetnici i kripto projekti koji trenutno koriste Draup koristit će novi virtualni prodajni prostor kako bi ponudili svoje digitalne nosive predmete kao kolekcionarske predmete ili predmete koji se mogu nositi kao maske ili u videoigrama.


Tribute je osnovan 2019., a Draup 2020. U srpnju 2022.


Tribute Brand prikupio je početnu rundu od 4,5 milijuna dolara koju je vodio Collab+Currency, među ostalima s Alice Lloyd George i Lattice Capital.
Od skoro istodobnih krugova prikupljanja sredstava, njih dvoje su bili konkurenti. Ali Loftus, koja također vodi publikaciju This Out t Does Not Exist, rekla je tijekom godina:


“Uvijek sam se jako divila njihovom radu i s vremenom smo počeli uviđati da dolazimo s puno istih ideja. Uvijek bismo imali slične vizije o tome koliko su naše strategije bile blisko usklađene, što je onda preraslo u ideju da postanemo jedna tvrtka", kazala je Deni Lotus.


Relativna novost industrije otvara puteve za suradnju, jer tvrtke nastoje izgraditi interes oko digitalne mode, a tim se nada da će snaga njihovih digitalnih dizajna potaknuti modne kuće da proizvode digitalne predmete i bore se s prekomjernom proizvodnjom.


Dodala je Loftus da, budući da Bitcoin sada prelazi 100.000 dolara, tim vidi priliku za obnovljeni interes za digitalnu imovinu, uključujući modu.

14 digitalnih lookova s ​​revije "Uniforma" na Tjednu mode u Los Angelesu uz pomoć AR-a Tribute bit će među prvim kolekcijama dostupnim na platformi Fashion.Fun. Ova kolekcija također je sadržavala prve fizičke konfekcijske komade brenda koji su opremljeni vlastitom komunikacijom na skoroj frekvenciji (NFC).
Tribute Brand lansirao je fizičke kolekcije kako bi promovirao modu bez otpada, a svi su komadi izrađeni od mrtvih materijala.
Naziv platforme Fashion.Fun odražava etos tvrtke da bi digitalna moda trebala biti fantastična i razigrana, te promicati slobodu izražavanja u virtualnom svijetu kao način borbe protiv prekomjerne proizvodnje i ekološke štete otpadne odjeće u onom fizičkom.
Prvi modni partner Fashion.Funa bit će otkriven uskoro, dodala je Amerikanka Loftus, sada šefice marketinga Hrvatice Gale.

 Problem održivosti modne industrije nastao je zbog povećane potražnje koja je posljedica brze promjene trendova uzrokovanih razvojem tehnologije, primarno društvenih mreža. Naša Gala Marija Vrbanić pokrenula je svoj modni brend koji je zero waste, a koji korisnicima daje neograničene mogućnosti izražavanja u virtualnim prostorima u kojima danas, kako tvrdi, ionako provodimo većinu svog vremena. Evo što je o tome za hrvatski "Lider" kazala Gala:

– Uspjeli smo stvoriti brend koji ima kredibilitet na globalnoj modnoj i tehnološkoj sceni, a baziran je u Hrvatskoj te smo osigurali investicije inozemnih VC fondova. Podjednako smo priznati zbog naših projekata koji su jedinstveni s kreativne strane te tehnološke infrastrukture koju smo razvili kako bi isti mogli funkcionirati. Ne postoji siguran put koji možemo pratiti nego upravo mi stvaramo taj put za ostale pa moramo biti spremni na brze promjene – govori dizajnerica čiji Tribute Brand trenutno radi paralelno na razvoju i fizičkih i digitalnih kolekcija te razvojem tehnologije i infrastrukture koja ih spaja. Krajnji cilj joj je, tvrdi, kreirati platformu na koju se jednostavno mogu priključiti i svi ostali.

Gala Marija Vrbanić prošle se godine našla na listi sto najvažnijih svjetskih inovatora u modi prestižnog Vogue Businessa. Također, u 2022. godini Tribute Brand osigurao je investiciju od 4,5 milijuna dolara zahvaljujući kojoj je nastavio razvijati svoje kreativne, ali tehnološke kapacitete pa su tako unaprijedili svoju aplikaciju, nastavili uz pomoć AR alata rušiti granice fizičkog i virtualnog i pozicionirali se kao lideri takozvane ‘phygital‘ mode, lansirali ‘Tribute Street‘…

O njihovom su radu pisali neki od vodećih svjetskih medija od Forbesa, WWD-ija, Numera, CR Fashion Booka, a u potencijalu svjedoči spomenuta financijska potpora neke od vodećih investicijskih fondova u web3 sektoru poput Collab+Currencyija.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daniella Loftus (@thisoutfitdoesnotexist)

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.