Električna Puma još je korisnija od svoje klasične verzije

S novom Puma Gen-E, Ford proširuje svoju ponudu potpuno električnih automobila.

Električna Puma još je korisnija od svoje klasične verzije Ford
6. 12. 2024

Puma je u prvih deset mjeseci ove godine bila peti najprodavaniji mali SUV u Europi sa 129.270 prodanih primjeraka, što je 3,9 posto manje nego u istom razdoblju lani, pokazuju podaci analitičke kuće Dataforce. Novom električnom verzijom Ford želi ojačati svoju poziciju na tržištu malih električnih SUV vozila.

Ford Puma Gen-E troši, prema Fordu, 13,1 kilovatsat na 100 kilometara, što je manje od konkurentskih modela kao što su Opel Frontera (14,4 kWh/100 km), Hyundai Kona Electric (14,8 kWh/100 km), Peugeot e-2008 (15,5 kWh/100 km) i Jeep Avenger (15,4-16 kWh/100 km). S baterijom od 43 kWh omogućuje domet do 376 kilometara.  

Dizajn Pume Gen-E crpi inspiraciju iz većeg električnog SUV-a Mustang Mach-E, što je vidljivo na prednjoj maski, koja se automobil najviše razlikuje od verzija s unutarnjim izgaranjem. Dodan je novi stražnji spojler i posebni aluminijski naplatci.

Unutrašnjost uključuje redizajniranu središnju konzolu s više prostora za pohranu jer je ručica mjenjača premještena iza upravljača. Unatoč dodanoj bateriji, zadržava "megabox" za dodatnu pohranu u stražnjem dijelu vozila, štoviše, sada se zove čak i "gigabox", a prtljažni prostor je posljedično povećan na 574 litre (sa 456 litara u verziji s motor s unutarnjim izgaranjem). Ispod prednjeg poklopca nalazi se još jedan prostor za pohranu od 43 litre. 

Električni pogon vozila daje 123 kilovata snage (167 KS), a ubrzanje od 0 do 100 km/h je 8 sekundi. Maksimalna brzina punjenja je 100 kilovata, što omogućuje punjenje od 10 do 80 posto u samo 23 minute.

Unutra, Puma Gen-E uključuje 12-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir koji pokreće Fordov infotainment sustav Sync 4 s ugrađenom glasovnom kontrolom Alexa. Standardno podržava Apple CarPlay i Android Auto. U verziji s višom opremom tu su i beskontaktni pristup i električna vrata prtljažnika. Dodatne opcije uključuju napredne značajke pomoći vozaču kao što je prilagodljivi tempomat.  

Automobil također uključuje "one-pedal drive" koji povećava regenerativno kočenje, ali nije opremljen toplinskom pumpom, što bi moglo utjecati na domet u zimskim uvjetima.

Električna verzija Pume proizvodit će se u tvornici Ford-Otosan u Craiovi, Rumunjska, koja već proizvodi verzije s unutarnjim izgaranjem i srodni model Transit Courier. Međutim, električni pogon dolazi iz Fordove tvornice u Halewoodu u Engleskoj.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.