Ovo su 5 najbogatijih YouTube kreatora na svijetu (i njihove basnoslovne zarade)
Igraju se i zarađuju basnoslovno! Svatko tko uspije svoje ideje – koliko god neobične bile – pretočiti u video format, može to objaviti na YouTube platformi.
Upoznajte 5 najuspješnijih YouTube kreatora.
#5 Ryan Kaji
12-letni Ryan Kaji ima vjerojatno najslađi posao na svijetu - testiranje i ocjenjivanje igračaka za djecu za svoj YouTube sadržaj, kao i snimanje edukativnih videa i duhovitih skečeva. Poduzetni tinejdžer očito je točno znao što YouTubeu treba jer je već stekao nešto manje od 38 milijuna pretplatnika koji, čini se, uživaju gledati Ryana kako nespretno boji bojicama ili poseže za filterima fotoaparata. Njegova zarada od njegova YouTube kanala Ryan's World generirana je suradnjom s robnim markama i njegovom vlastitom robnom markom igračaka. Ovog kolovoza izašao je pravi dječji animirani film Ryanov svijet. Forbes procjenjuje da je Ryan prošle godine zaradio oko 35 milijuna dolara. Što je s tvojim tinejdžerom?
#4 Ms. Rachel
Ako imate djecu ili prijatelje koji imaju djecu, vrlo je vjerojatno da ste već upoznali gđu. Rachel, još jedna YouTube kreatorica koja je svoju slavu izgradila na sadržaju za djecu. Snima edukativne videe koji imaju stotine milijuna pregleda jer je mališani ne mogu prestati gledati. Platforma Social Blade otkriva da je gđa. Prošle godine Rachel je samo od videa na YouTubeu zaradila oko 16,5 milijuna dolara.
#3 Rhett in Link
Dugogodišnji prijatelji Rhett i Link dokazuju da uspjeh na YouTube platformi ne zahtijeva dramu i senzacionalizam. Rhett i Link su Rhett James McLaughlin i Charles Lincoln Neal III, komičari koji su uspjeli stvoriti vlastito malo carstvo. U središtu tog carstva je tvrtka Mythical, pod čijim kišobranom stvarate dvije uspješne web emisije, Dobro jutro i Mythical Kitchen, a potpisujete i hrpu podcasta. Forbes njihovu prošlogodišnju zaradu procjenjuje na 35 milijuna dolara.
#2 Jake Paul
Da, ozloglašeni i nezaustavljivi Jake Paul još uvijek je tu na vrhu, definirajući moderni koncept online zvijezde sa svojim bratom. Počeli su kao dva divljaka na platformi Vine, a onda su se preselili na YouTube. Na YouTubeu Jake Paul ima nevjerojatnih 20,8 milijuna pretplatnika – i dok njegovi videozapisi raznih vratolomija imaju između 1 i 4 milijuna pregleda, njegovi glazbeni spotovi također imaju desetke milijuna pregleda svaki. Glazbeni video 'It's Everyday Bro' grupe Team 10 ima nevjerojatnih 310 milijuna pregleda (možete uživati u destiliranoj verziji života braće Paul u videu).
Inače, Jake Paul će se 15. studenog u boksačkom ringu sučeliti s Mikeom Tysonom. Borbu će uživo prenositi Netflix, ali je već jednom odgođena zbog Tysonovih zdravstvenih problema. Čini se da ovaj put ide stvarno, a hoće li rekordi gledanosti opet biti oboreni, ostaje za vidjeti.
#1 Mr. Beast
Jimmy Donaldson, koji se na internetu potpisuje kao Mr. Beast je daleko od samo YouTube zvijezde. To je zapravo zvjezdani fenomen digitalnog doba. S više od 317 milijuna pratitelja na platformi YouTube svojevrsni je rekorder, a startao je 2012. godine pod imenom MrBeast6000 kada je na YouTubeu objavljivao sadržaje u kojima je procjenjivao bogatstvo tadašnjih uspješnih YouTube kreatora.
Danas je gosp. Beast stvara sadržaj uglavnom u kontekstu filantropije, što neki smatraju kontroverznim – je li on filantrop ako služi nauštrb objavljivanja videa o tome kako je filantrop? gosp. Istodobno, Beast je pokrenuo vlastiti brend grickalica, otvorio lanac burger restorana i potpisao ugovor s tvrtkom Amazon Prime Video. Forbes procjenjuje da je prošle godine zaradio pozamašnih 82 milijuna dolara.