Takozvani "dual New Wheel Concept" uključuje dva dijela. Vanjski je pričvršćen na nosač kotača osovine, a unutarnji dio ili noseća zvijezda, koja uključuje aluminijski disk kočnica, pričvršćena je na glavu kotača. Nasuprot konvencionalnim kočnicama, kočni jastučić pričvršćuje disk iznutra, čime se omogućuju širi polumjer trenja i bolja učinkovitost kočenja.
Zbog upotrebe aluminija u dizajnu kotača također je puno lakši, pa automobil koristi manje energije za ubrzavanje i održavanje brzine, što također pridonosi vožnji. Budući da je većina kočenja u električnim vozilima regenerativna, disk kočnice je manje sklon nositi pa može trajati cijeli vijek automobila, samo kočne pločice treba redovito mijenjati.
''U električnim vozilima je presudno da vozač troši što je moguće manje energije na kočnici trenja ", izjavio je Paul Linhoff, glavna osoba kada je riječ o razvoju kočnica u Continentalu. " Tijekom usporavanja, zamah vozila je pretvoren u električnu energiju u generatoru, kako bi se povećao raspon vozila. Zato vozač nastavlja raditi na papučici kočnice - ali to sigurno ne znači da su kočnice također aktivne.", dodaje Linhoff.