Prošlogodišnja priča bila je depresivna za ekipu Japana (toliko depresivna da je čak i pobjednički Porsche bio šokiran): Njezin hibridni automobil za utrke vodio je do početka zadnjega kruga - a zatim “umro”. Bile su joj potrebne samo tri minute, no sve je završilo "u suzama".
Ove godine Toyota je dovezla tri automobila kako bi izbjegla ponovnu blamažu. Porsche je izložio samo dva vozila 919 hibrid, Audi se nije ni pojavio. Unatoč tome, Toyota je ponovno doživjela debakl. Započelo je otkazivanjem kvačila na hibridnoj Toyoti TS050 s brojem 7 nakon deset sati vodstva. Nekoliko minuta kasnije automobil broj 9, koji je bio preuzeo vodstvo, udaren je odostraga pa su mu uništene hidraulike te je izbačen iz utrke. Treći automobil bio je poprilično udaljen, izgubivši dva sata u pitstopu kako bi mu popravili hibridni sustav. Čak ni neuspjeh vodećega Porschea tokom zadnjih sati utrke nije mogao pomoći Toyoti da dođe do pobjede: Ostali modeli 919 preuzeli su vodstvo (nakon što su bili na servisu nekoliko sati radi hibridnog sustava, no i dalje kraće nego Toyote) te pobijedili poprilično lako, dok se Toyota kući vratila s 9. mjestom i utješnom nagradom za najbrži krug. Le Mans je poprilično okrutan, a za Toyotu vlak je prošao.
Ova Porscheova 19. pobjeda na Le Mansu je ujedno treća zaredom. Prva uopće dogodila se 1970. godine, točno 40 godina prije, slavni 936/77 imao je sličnu pobjedu. Automobil broj 4 pokvario se rano tijekom utrke, no nakon popravka došao je do prvoga mjesta, između ostaloga zahvaljujući vozaču Jackyju Ickxu. Ponovno se pokvario u zadnjemu satu te je kaskao na 5 umjesto 6 cilindara ostavljajući iza sebe dimnu zavjesu, što ga nije zaustavilo da dođe do pobjede.
Trenutak pobjede: Earl Bamber i Brandon Hartley slave Porscheovu pobjedu nakon 367 krugova (5001,23 kilometra) prosječnom brzinom 208,2 km/h. Na servis je išao 29 puta te jednom kroz drive-through penal. Uključujući duge stanke za popravak, na njih je potrošeno 1 sat, 38 minuta i 5,211 sekundi. I unatoč svemu vozači su dogurali do pobjede - što je moguće samo na Le Mansu.
Računala su integralni dio utrka. Ekipa može detektirati potencijalnu opasnost ili poteškoću mnogo prije nego što ona postane očita vozaču. Inženjeri su svjesni problema prednjeg električnog motora mnogo prije nego što on postane neizbježan te se redovitim servisiranjem tijekom utrke može uvelike smanjiti šansa da automobil jednostavno zaglavi na cesti. Tijekom ovogodišnje utrke, hibrid 919 poslao je preko 25 GB podataka u pitstop. Punili su ga 28 puta te iskoristili 10 setova guma.
Earl Bamber u svome “trkaćem krevetu”. Istaknuli smo više puta kako je Le Mans izrazito duga utrka. Vozači jedu, spavaju, dobivaju masažu, utrkuju se te zatim ponavljaju sve. Ponekad su u automobilu sat vremena, nekada i više. A 14 sati je maksimum koliko bilokoji vozač može ostati u vozilu tijekom utrke (6 sati je minimum) i ne više od 4 sata tijekom bilokojega 6-osatnog razdoblja. Sukladno tome, svaka sitnica isplanirana je u minutu, od hrane do spavanja, a vozači imaju na raspolaganju 0.9 litara pića za svaku pauzu tijekom servisiranja.