Fiat Panda radi se u Kragujevcu, poznati prvi detalji, platforma iz Citroëna C3
Proizvodnja novog modela trebala bi početi u studenom 2024. godine, a sredinom sljedeće godine u kragujevačkoj tvornici krenut će s pripremom nove proizvodne linije.
Nova Panda bit će gradski automobil dugačak oko četiri metra te će biti djelomična zamjena za 2018. napuštenog Punta. Temeljiti će se na CMP-u Stellantis grupe, ali će biti dostupna samo s električnim pogonom
Nova Panda, koja će se krajem 2024. početi proizvoditi u Fiatovoj/Stellanntisovoj srbijanskoj tvornici u Kragujevcu, imat će istu platformu kao i nova generacija Citroënova modela C3, čiji se dolazak očekuje odgođen i navodno će biti spreman u ljeto 2024.
U nadolazećim godinama, međutim, Fiat ima dosta inovacija u planu. Sljedeće godine očekuje se predstavljanje urbanog crossovera, koji će biti usko vezan za DS 3 i Jeep Avenger, a potom i Topolino, koji je klon Citroën Amija. U 2024. godini slijedi kompaktni SUV baziran na Citroënu C4 koji će se proizvoditi u Turskoj te nova Fiat Panda koja će dolaziti iz tvornice u Srbiji.
Nova Panda bit će gradski automobil dugačak oko četiri metra te će biti djelomična zamjena za 2018. napuštenog Punta.
Sada se također zna da više puta spominjani koncept Centoventi, koji je predstavljen 2019., neće poslužiti kao primjer, jer su se u Fiatu odlučili za drugačije rješenje, au tehničkom razvoju neće imati većih problema.
Fiat Panda će se temeljiti na CMP-u Stellantis grupe, ali će biti dostupna samo s električnim pogonom. U početku će biti ekonomična verzija s motorom od 60 kilovata i baterijom kapaciteta 40 kilovat sati. baterija. Slijedi jača verzija s motorima od 80 kilovata i baterijom od 50 kilovatsati električne energije.