U VW se predomislili; imali su plan do 2030. prodaviti 35 posto automobila na struju, sad su odlučili da to bude duplo, 70 posto!
Golf, Tiguan, Passat, Tayron i T-Roc ostaju usprkos modernizacije, no i oni će dobiti najmanje plug in verzije sposobne voziti autonomno na struju i do 100 km. Najmanje jedana novi električni model predstavljat će svake godine. svake godine predstavljati barem jedan potpuno novi model. Očekuju se do kraja godine ID.4 GTX i sportski ID.5. U međuvremenu će kinesko tržište dobiti obiteljski sedmosjed ID.6 X.
Unatoč ulasku u svijet električnih automobila relativno kasno, Volkswagen je nedavno uspio sustići konkurenciju, posebno s modelom ID.3, jer je automobil postao najprodavaniji električni automobil na tržištu, a slijede ga novi modeli kao ID.4 i drugi. Elektrifikacija tako postaje jedan od ključnih koncepata u razvoju marke, a očito će joj se dodati još nešto.
Na digitalnoj konferenciji koju je priredio izvršni direktor Volkswagena Ralf Brandstätter, postalo je tako jasno da je Volkswagen na rubu velike transformacije. "U narednim godinama Volkswagen će se podvrgnuti takvim promjenama kao nikada prije", rekao je Brandstätter. Pritom je prvenstveno imao za cilj brži prijelaz na e-mobilnost. Ako je trenutni plan marke bio da 2030. godine u Europi prodaje 35 posto električnih automobila, sada su ga udvostručili na 70 posto.
Na sjevernoameričkom tržištu očekuje se da će ovaj udio biti nešto niži, ali i dalje dosegnuti oko 50 posto vozila. Očekuje se da će Volkswagen to postići velikim ulaganjima u razvoj električnih i priključnih hibridnih automobila, jer se očekuje da će u narednim godinama u razvoj tvrtke izdvojiti oko 16 milijardi eura.
Međutim, veća prodaja električnih vozila samo je vrh ledenog brijega promjena i inovacija najavljenih u Volkswagenu. Naime, marka automobila postaje sve više računalno orijentirana, a na tom se području u posljednje vrijeme neprestano povećava broj zaposlenih. Kako ističu, automobili će u budućnosti postati poput velikih računala, a njihova će funkcionalnost uvelike ovisiti o softveru.
Posljednje, ali ne najmanje važno, očekuje se da će se novi automobili u budućnosti međusobno sve manje razlikovati. To znači da će kupci, osim odabira modela, više-manje moći odabrati samo boju vozila, snagu motora i kapacitet baterije. Potom će se prema potrebi naručiti sve personalizacije i dodatne značajke te će se uključiti daljinski. Na taj se način očekuje i nadogradnja softvera, što Volkswagen već radi, a u budućnosti će ažuriranja softvera biti dostupna svakih 12 tjedana - od ovog ljeta nadalje.
Objedinjavanje vozila koja će slijediti 'migraciju' personalizacije u programske vode istodobno će pojednostaviti proizvodnju novih vozila, a time i proizvodnju. Jedan od ciljeva menadžmenta je smanjenje troškova proizvodnje za pet posto, a istovremeno povećanje neto dobiti od pet posto do 2023. Istodobno predviđaju da će ovu godinu završiti u Europi s dobiti.
Naravno, konferencija za tisak nije prošla bez razgovora o sudbini postojećih i dolasku novih modela. Ključni modeli marke: Golf, Tiguan, Passat, Tayron (SUV sa sedam sjedala za kinesko tržište, koji bi mogao doći i u EU) i T-ROC dobit će barem još jednog nasljednika, ali istodobno će dobiti poboljšanja u performansama i učinkovitosti motora, možda će se, međutim, očekivati primanje hibridnih pogonskih sklopova s dometom do 100 kilometara. Touran, s druge strane, neće dobiti svog nasljednika.
Naravno, većina inovacija bit će usmjerena na nove isključivo električne automobile, a od ove će godine svake godine predstavljati barem jedan potpuno novi model. Očekuje se da će trend započeti s modelom ID.4 GTX, a slijedi sportski ID.5 prije kraja godine. U međuvremenu će kinesko tržište dobiti obiteljski sedmosjed ID.6 X.
Mlađi brat ID.3-a, za koji se očekuje da će se na tržištu pojaviti za dvije godine, pričekat će još malo. Očekuje se da će se na tržište pojaviti tek 2025. godine, za što će trebati oduzeti približno 20.000 eura. Samo godinu dana iza njega na put će krenuti potpuno novi električni automobil više cjenovne klase, koji se trenutno u Volkswagenu krije pod imenom Trinity. Automobil će biti izrađen na potpuno novoj platformi Scalable Systems Platform (SSP), koja će predstavljati vrh Volkswagenove ponude, a očekuje se da će omogućiti četvrtu generaciju autonomne vožnje.