U Renaultu su se našli u prilično teškoj situaciji, jer je osjetno pala prodaja vozila, a samim time i njihov tržišni udio. No, interes za marku je tada uspješno oživio uz pomoć retro koncepata modela R4 i R5, koji idućih godina kreću u serijsku proizvodnju.
Još prije njih na tržište će se nakon kraćeg izbivanja vratiti obiteljski monovolumen imena Espace, koji ove godine slavi 40. rođendan i smatra se jednim od prvih europskih obiteljskih monovolumena. Nedavno je zbog pada interesa za takve modele povučen iz ponude zajedno sa Scenicom, no u Renaultu su očito brzo shvatili da je riječ o pogrešci.
Nakon brojnih nagađanja i nagađanja, sada su i službeno potvrdili dolazak nove generacije, Renault će novi Espace predstaviti ovog proljeća, a bit će dostupan u dvije konfiguracije, s pet i sedam sjedala. Hoće li potonji nositi etiketu Granda još nije poznato. U Renaultu još uvijek skrivaju informacije i detalje o pridošlici koja će biti bazirana na CMF-CD platformi i namijenjena je putovanjima na velike udaljenosti.
Spomenuta platforma jedna je od najčešće korištenih u Renaultu. Predstavljen je još 2015. godine, a do sada je korišten u ukupno 17 automobila Renaulta, Nissana, Mitsubishija i Mercedes-Benza. Tako su ga u Renaultu već koristili u dizajnu prethodne generacije modela Espace, a ujedno i u razvoju Australa. S potonjim bi i Espace šeste generacije trebao dijeliti većinu komponenti.