Ubojica dizelskih SUV automobila zove se Mitsubishi Outlander PHEV, jer na njega se plaća mizeran porez za razliku od dizelaša koje država progoni
Za koji dan i u Hrvatsku stiže tehnološki najzanimljiviji plug in automobil velikog kalibra. Tek koji mjesec nakon svjetske premijere i na našim cestama prve će kilometre zavrtjeti novi Mitsubishi Outlander PHEV! Autonomija uz elektriku 45 km, samo 40 g/km CO2, stoga je porez samo 7000 kn
Prema službeno odaslanim informacijama ostvario je izvanrednu emisiju CO2 od 46 g / km i to u novom 'stvarnom svijetu' WLTP testiranja potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova, a po staroj NEDC metodologiji temeljena emisija još je niža i iznosi 40 g/km CO2.
Mitsubishi Outlander PHEV je jedan od prvih plug-in hibridnih automobila službeno ocijenjenih po novom, daleko rigoroznijem WLTP testu potrošnje goriva i emisija CO2 bliskim realnim uvjetima. Inovativni SUV doživio je i «lagane» vizualne promjene, no ono najvažnije, povećana mu je autonomija u radu na elektro pogon i to 45 kilometara. To znači da će u Hrvatskoj biti opterećen rekordno niskim PPMV-om u kategoriji od oko 7000 kn, što će ga, čak i bez državnih poticaja, učiniti opasnim rivalom dizelskim konkurentima.
Mnogi konkurentni plug-in hibridni modeli više neće biti klasificirani kao vozila ultra-niske emisije nakon WLTP testova, a za neke nije isključeno i povlačenje sa tržišta.
Outlander PHEV MY19 postiže impresivnu učinkovitost kao rezultat opsežnih zahvata radi kojih nudi iznimna svojstva i užitak u vožnji. Novi 2,4-litreni benzinski motor uz podršku MIVEC varijabilnog sustava upravljanja radom ventila za glatko prebacivanje iz Otto u Atkinsonov ciklusa rada, ovisno o režimu vožnje. Uz to ostvaruje i veću snagu u odnosu na prethodnika (99 kW prema 89 kW) i veći okretni moment u širem rasponu broja okretaja (211 Nm prema 190 Nm).
Električni pogon također je poboljšan te stražnji elektro-motor sada daje 70kW maksimalne snage (prednji 60kW), izlazna snaga pogonske baterije je povećana 10% uz veći kapacitet od 13,8kWh. Maksimalna snaga sustava sada iznosi čak 175 kW (238 KS).
Osim pogonskog sklopa, novi Mitsubishi Outlander PHEV poboljšan je i na drugim područjima: ovjes je nanovo podešen za veću ugodu u gradu na niskim brzinama, dok novi "Sport mode" donosi brži odaziv na gas i još više trakcije preko sustava Super All-Wheel Control. Volan je direktniji i daje bolji osjećaj za podlogu, a veći prednji diskovi (17“) s dvo-kalipernim čeljustima oštrije „grizu“. Tu je i novi "Snow mode" za vožnju na vrlo klizavim površinama.
Novi Mitsubishi Outlander PHEV je također i profinjeniji, prednja sjedala su udobnija, novi su instrumenti i prekidači, dodani su kanali za ventilaciju na stražnjoj klupi, više je USB priključaka i novi su dekorativni elementi. Izmjene prednjeg dijela uključuju redizajniranu masku hladnjaka, prednji odbojnik i svjetlosne elemente koji osobito naglašavaju razliku između novog i starijeg modela. Stražnji dio je dotjeran novim odbojnikom i velikim krovnim spojlerom. Točka na i su novi 18“ naplatci od lake slitine.
Novi Mitsubishi Outlander PHEV MY19 dostupan je od po cijeni od 307.000 kn za izvedbu Intense i 365.000 kn za Premium.
* NEDC temeljena emisija iznosi 40 g / km