Toyota, koja se dugo nije riješila automobila osebujnog dizajna, ovu je čaroliju prekinula 2016. prvom generacijom modela C-HR.
Sada je na redu sljedeća generacija koja je kao i do sada posvećena pronalasku novih, posebice mlađih kupaca. Novi C-HR ima pristojne rezultate – proizvedeno je više od 750.000 primjeraka prve generacije, uz ponovno vrlo hrabar vanjski izgled i dobro digitaliziranu putničku kabinu, koja bi se trebala svidjeti mlađoj generaciji.
Pomalo iznenađuje što ručke stražnjih vrata opet nisu skrivene u okviru prozora, ali zato automobil ima veće staklene površine, a kotači mogu biti veličine i do 20 inča te sukladno tome zajedno s dvobojnim lakom naglašavaju dinamiku elementi tijela.
Zanimljivi su i svjetlosni trikovi interijera, gdje se ambijentalna rasvjeta s čak 64 nijanse boja mijenja iz crvene u plavu kada klima uređaj snižava temperaturu i prilagođava se različitim svjetlosnim uvjetima dana. Također se automatski mijenja u crveno upozorenje ako, na primjer, sustav za pomoć pri izlasku otkrije opasnost, ili u slučaju plug-in hibrida, odražava razinu napunjenosti baterije.
Vozaču je namijenjena digitalna instrument ploča od 12,3 inča, s tri unaprijed postavljena rasporeda koji se mogu podešavati prekidačima na upravljaču, a dostupne su i glasovne naredbe. Mnogi materijali interijera izrađeni su od reciklirane plastike, njihov udio dijelova se udvostručio u odnosu na prethodnika, uključujući bočne obloge prtljažnika, pa čak i na sjedalima.
Raspon motora sastoji se od 1,8-litrenog i 2,0-litrenog benzinskog četverocilindraša, od kojih oba rade u hibridnom, a više u plug-in hibridnom načinu rada. Potonji nudi i mogućnost vožnje jednom pedalom za gradsku vožnju. Poboljšane karakteristike hladnog pokretanja elektromotora omogućuju mu početak rada na nižim temperaturama bez pomoći motora s unutarnjim izgaranjem. Osim toga, bit će tu i verzija s novim inteligentnim pogonom na sva četiri kotača.Nova Toyota C-HR na europske ceste (prodavat će se samo na starom kontinentu) očekuje se početkom sljedeće godine.Automobil je očito prijetnja europskim proizvođačima.