Ovo je Aston Martin Vantage, koji će već krajem ožujka uz Mercedes-Benz AMG GT prevoditi bolide F1 u Velikom cirkusu
71. sezona Formule 1 je pred vratima, a novost je i zelni sigurnosni auto. Bolidi će po prvi put zagrmjeti krajem, kada će se ove godine održati prva službena ispitivanja u Bahreinu. Istodobno, ovogodišnja sezona bit će pomalo prijelomna zbog velike novosti u floti. Međutim, nemamo na umu nikakav novi tim. Britanska marka automobila, koja će ove godine službeno zamijeniti Red Bull tim, po prvi puta u seriji će također djelovati kao dobavljač sigurnosnih automobila ili vozila medicinskog osoblja.Nakon što su u ovoj ulozi pratili isključivo Mercedes-Benz vozila više od dva desetljeća, kao što smo izvjestili prije nekog vremena, dvije će marke sada dijeliti ovu ulogu. Uz Mercedes-Benz AMG GT
Nakon što su u ovoj ulozi pratili isključivo Mercedes-Benz vozila više od dva desetljeća, kao što smo izvjestili prije nekog vremena, dvije će marke sada dijeliti ovu ulogu. Uz Mercedes-Benz AMG GT, Bernd Mayländer predvodit će kolonu trkaćih automobila kada treba voziti trkalište s danas predstavljenim Aston Martinom Vantageom.
Automobil koji će ispod haube imati u osnovi isti četverolitreni osmocilindrični motor kao i spomenuti njemački sportski automobil, Aston Martin je malo 'obradio' i sada će umjesto 535 'konjskih snaga' ili 393 kilovata snage ponuditi 510. Istodobno, automobil, koji ujedno služi i kao osnova za automobil klase GT3, pretrpio je aerodinamične promjene, uključujući stražnji i prednji usmjerivač zraka, koji dodaje 60 kilograma potiska na zemlju brzinom od 200 kilometara na sat ; uz to, promjene ovjesa, upravljanja i ojačanja karoserije.
Safety car je u tradicionalnoj zelenoj Jaguarovoj boji
Za razliku od AMG-a, Vantage će biti obojan u prepoznatljivu trkaću zelenu boju, koja će također krasiti trkaći automobil britanske momčadi u seriji Formule 1, uvjeren da se tako osjećaju i ljubitelji natjecanja.
Kao što je rečeno, Aston Martin također će isporučiti vozilo za medicinsko osoblje. Ovu će ulogu obavljati DBX crossover, koji je također pretrpio neke promjene. Stražnja sjedala iz serijskog vozila uklonjena su i zamijenjena s dva školjkasta sjedala sa sigurnosnim pojasevima u šest točaka - jedno namijenjeno trkačima koji će trebati prijevoz do garaža. Istodobno, automobil će biti opremljen zaslonom na kojem će se prenositi utrka i zaslonom koji prikazuje biometrijske podatke o trkačima, putem kojih će moći pratiti stanje potencijalnih žrtava u razdoblju od nesreće do mjesto pada. Senzori za prijenos ovih podataka inače će biti ugrađeni u rukavice trkača.