Tamo Racemo privukao je veliku pažnju novinara i posjetitelja. Zanimljiv koncept Tte Nano, miljama daleko od najjeftinijeg automobila, predstavljen je u konceptnoj izvedbi, a serijski model trebao je biti premijerno prikazan na rujanskome salonu automobila u Frankfurtu.
Premda je pod haubom trebao biti 1.2-litreni turbobenzinac sa 190 KS i 210 Nm, ukupna masa manja od 1000 kg trebala je biti jamac dobre zabave. Stražnji pogon i 6-stupanjski ručni mjenjač upotpunjivali bi dobar paket, a obećane su i poprilično solidne performanse. Naime, Tamo Racemo trebao je hvatati "stotku" za oko šest sekundi, uz najveću brzinu od 225 km/h.
No, s obzirom na upitnu financijsku isplativost cijeloga projekta, najveći dioničari "povukli su ručnu" i odlučili fokusirati se na modele čiji su razvojni troškovi manji, a profit veći.
Kristian Sikavičev