Sve tehnologije dostupne za motore PureTech i BlueHDi omogućuju marki Peugeot da ponudi vozila koja poštuju nova ograničenja emisija dušikovih oksida, ugljičnog monoksida i krutih čestica određena u navedenom protokolu koji je stupio na snagu od 1. rujna 2018.
Peugeot se odlučio za proaktivan pristup i ulaganje u najučinkovitije tehnologije zaštite okoliša, poput sustava selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji je na tržištu dostupan od 2013. u dizelskim motorima BlueHDi, te filtra krutih čestica GPF za benzinske motore s izravnim ubrizgavanjem PureTech.
Novi ispitni postupak WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) od 1. rujna 2018. postao je obavezan za sva nova osobna vozila koja se prodaju na području Europske unije. Ispitni postupak WLTP temelji se na stvarnim ciklusima vožnje koji su što sličniji realnim uvjetima upotrebe vozila s obzirom na prijeđenu udaljenost, prosječnu brzinu, vrijeme zaustavljanja i temperaturu. Tim se postupkom omogućuje postizanje homologiranih vrijednosti potrošnje i emisija koje bolje odražavaju stvarnu upotrebu i točnu konfiguraciju vozila. Usto, rezultati dobiveni testiranjem na ispitnim uređajima u pogledu emisija ugljičnog monoksida, dušikovih oksida i krutih čestica potvrđeni su u stvarnim uvjetima na cesti.
Osim toga, Peugeot i dalje nudi mogućnost uvida u procjenu potrošnje svojih modela u stvarnim uvjetima, u skladu s postupkom razvijenim u suradnji s nevladinim organizacijama Transport & Environment i France Nature Environnement te rezultatima koje je potvrdilo društvo Bureau Veritas.