Svi volimo misliti o Subaruu kao o, recimo to tako, zanimljivome proizvođaču automobila koji se ističe pored drugih Japanskih brendova. Na kraju, nije bilo tako davno otkako se većina proizvođača okrenula vozilima s malom, ekološkom potrošnjom, a Subaru je i dalje “gurao” jake i glasne benzinske motore. Prije deset godina napokon je predstavio prvi dieselski motor koji je postao pravi hit izvan SAD-a, a danas taj proizvođač polako ulazi na tržište električnih automobila.
No, Subaru nije isti brend kakav je bio. Doba reli-automobila je gotovo te se svi pa i Subaru polako okreću uobičajenim kupcima. U momentu kada su u Subaruu odlučili napraviti električni automobil shvatili su kako već malo kaskaju za ostatkom svijeta pa su odlučili ići “prečacem” te su se, umjesto da razviju vlastitu tehnologiju, obratili za pomoć dugogodišnjemu partneru - Toyoti.
Takav način rada, uz brojne nove regulative i za firmu s ograničenim resursima, čini se kao jedino logično rješenje. Kako bi cijeli proces ubrzali, u Subaruu su odlučili udružiiti snage s japanskom firmom EV Common Architecture Spirit Co., koja obuhvaćai Toyotu, Mazdu i Suzuki. Pet inženjera iz Subarua u sljedećih nekoliko godina zasukat će rukave u procesu stvaranja novog električnog automobila.