Ova nova linija proizlazi iz novog razvojnog programa kojem je cilj povećanje učinkovitosti ulaganja i resurea posvećenih razvoju vozila, a sve to kao odgovor na potrebe korisnika i njihove obrasce vožnje i korištenja vozila, a razvijena je i inovativna platforma koja će osigurati da ona postanu standardi u segmentu vozila za slobodno vrijeme kad se radi o učinkovitosti, upravljivosti, udobnosti i sigurnosti.
Novi su modeli razvijeni na temelju platforme EMP2, a koristit će najnoviju generaciju pogonskih sustava i pomoćne opreme namijenjene vozaču. Nova linija vozila ponudit će kupcima zainteresiranim za vozila za slobodno vrijeme najmodernije dostupne značajke i zadovoljavat će najviše tržišne standarde na području ergonomije, modularnosti i zapremine prtljažnika. Da bi zadovoljila sve potrebe kupaca vozila za slobodno vrijeme, vozila će dolaziti u dvije dužine, pri čemu će svaka biti dostupna u verziji s pet i sedam sjedala.
Vanjski dizajn novih vozila za slobodno vrijeme karakteriziraju linije u uravnoteženim i dinamičnim proporcijama zahvaljujući visokom i kratkom poklopcu motora. Takav izgled nudi modernost, kompaktnost, robusnost i sigurnost, a istovremeno spaja stilske kvalitete specifične za pojedinu robnu marku. Svako se vozilo ističe i svojim dizajnom interijera koji se savršeno uklapa u dizajnerske filozofije pojedinih robnih marki, a za nekoliko mjeseci bit će predstavljene i gospodarske verzije novih osobnih vozila.
Povodom ovog predstavljanja Olivier Bourges, izvršni potpredsjednik za programe i strategiju, rekao je: “Ovom novom konkurentnom ponudom kupcima pružamo novu generaciju vozila za slobodno vrijeme koji će se izdvajati svojim stilom i značajkama. To je i praktična ilustracija našeg plana Push to Pass: na jedinstvenoj platformi predstavljamo vrlo različite modele koji savršeno utjelovljuju DNK svake od naših robnih marki.“