Stiže i sa 7 sjedala, ako Dacia rastura s Dusterom, zašto to ne bi mogao i Opel s Fronterom

FOTO + VIDEO: Nova Opel Frontera 2024.: Prvo stiže u EV verziji s autonomijom od 400 km, a potom i kao hibrid i sa Stelantisovim 1.2 benzincem

Stiže i sa 7 sjedala, ako Dacia rastura s Dusterom, zašto to ne bi mogao i Opel s Fronterom Igor Stažić / Start
4. 7. 2024

Poznato ime vratilo se u Opelove redove. Nekada im je partner, a i uzor s kojim su dijelili i 4x4 pogon bio Isuzu, sad su shvatili da trebaju nešto posve novo, baš ono gdje puca Dacija i to sa Dusterom. Nova Frontera koja je početkom tjedna doživjela i hrvatsku premijeru nosi samo staro veliko i znano ime, sve ostalo je bitno drukčije.

Nova Frontera nema off road aspiracija, već udara tamo gdje u Opelu misle da ima najviše mjesta. Osmislili su automobili SUV naglaska kojeg su namijenili ponajprije mladim i urbanim familijama, a s rješenjima i 7 sjedala jasno su dali na znanje koji im je target.

Nova Frontera pridružit će se širokom asortimanu posve novih Opela, a sve nekako grubo vizualno i tehnološki asocirajući na modele Mokka i Grandland. Ovaj potonji tek se treba pojaviti krajem godine. Osovljen je na platformi Stellantis 'Smart Car' ,koju dijeli s Citroenom C3 i e-C3, plus C3 Aircross. Frontera izravno zamjenjuje zastarjeli Opel Crossland s malo većom karoserijom i robusnijim stilom. Proizvođač je potvrdio da će se novi automobil u budućnosti nuditi i sa sedam sjedala. Kako nam je kazao Igor Barišić, novi šef Opela za Hrvatsku ovaj sjajan novitet prvo stiže kao EV verzija, a nakon toga 2025. bit će dostupne hibridne i benzinske verzije.

- Prvi primjerci Frontere koji će zarolati hrvatske ceste bit će dostupni krajem godine, kazao nam je Barišić.

U ime brenda Opel, brojnim okupljenim novinarima obratili su se  osim Igora Barišiće i direktorica marketinga Tina Tadić i  voditelj prodaje Kristijan Pišonić, sve odreda novi čelni ljudi hrvatskog Opela koji ove godine slavi velikih 125 godina proizvodnje vrhunskih automobila.

Kako je kazala Tina Tadić, potpuno nova Opel Frontera savršeno se uklopila u takvu viziju brenda te je spremna osvojiti srca novog segmenta kupaca.

Opel je sada potvrdio da će Frontera biti ponuđena s istim opcijama pogona kao i C3 Aircross. To znači izbor blagih hibridnih benzinaca s tri cilindra (s 99 KS ili 134 KS), električna verzija s dometom do 400 kilometara.

Pune tehničke specifikacije za Frontera Electric tek trebaju biti objavljene, no vjeruje se da će koristiti novu Stelantisovu bateriju od  44kWh, a pokretat će ju motor od 111 KS sprijeda.

Fronterina struktura opreme odražavat će ostale Opel SUV-ove s početnim dizajnom, srednjim specifikacijama GS i vrhunskim modelom Ultimate. Točne specifikacije nisu potvrđene, kao ni cijena, no očekuje se ona početna ne bi trebala biti viša od približno 23,000 eura. EV će, naravno, koštati nekoliko tisuća više.

„Zahvaljujući svestranoj kombinaciji robusne izvedbe, prostranosti, pametnih rješenja i učinkovitih pogonskih sklopova, naša nova Opel Frontera svidjet će se širokom spektru kupaca koji se žele istaknuti iz mase. Savršeno je prilagođena gradskim i prigradskim okolinama i istovremeno nudi vrhunsko iskustvo putovanja našim kupcima”, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Unatoč bliskoj povezanosti s drugim Stelliantis modelima, Opelov dizajnerski tim napravio je sjajan posao dajući novoj Fronteri poseban vanjski dizajn pun detalja izvedenih iz ostalih modela. To uključuje gore spomenuti 'Vizor' raspored svjetala i rešetke, s novim podijeljenim dizajnom stražnjih svjetala koji daje dodatnu kritičnu razliku između njega i njegovih francuskih rođaka.

U unutrašnjosti će Frontera dolaziti s rasporedom s dva zaslona inspiriranim dizajnom prednjeg kraja automobila 'Vizor'. Dizajn nadzorne ploče zadržava neke fizičke kontrole za sustav grijanja i ventilacije, što Opel opisuje kao "čisto, detoksicirano korisničko iskustvo". Ispred male ručice mjenjača ima dosta spremišta za male predmete, uključujući mjesto za bežično punjenje telefona.

​​Unatoč duljini od 4.380 mm (168 mm dulja od Crosslanda), Opel Frontera ima nešto manji prtljažnik od svog prethodnika s 450 litara. Međutim, spustite stražnja sjedala i Frontera ima tovarni prostor od 1600 litara koji odgovara Crosslandu. Brojke za model sa sedam sjedala još nisu objavljene, ali treći red će bez sumnje utjecati na potpunu nosivost.

Opel Frontera direktni suparnici

Dacia Duster
Nedavno revidirana sa više stila i sofisticiranosti nego ikad, Dacia Duster je auto koji treba pobijediti u konkurenciji pristupačnih SUV vozila. Uskoro kreće u prodaju, a bit će dostupan s benzinskim i hibridnim pogonskim sklopovima.
Ford Puma
Ford Puma mrvicu je manji od Frontere, ali je sofisticiraniji i nudi briljantno iskustvo vožnje. Nedavno ažurirana Puma također će imati više tehnologije i na kraju imati EV opciju.
Citroen C3 Aircross
Sljedeća generacija Citroena C3 Aircross transformirat će se iz SUV-a u veći i vrijedniji model nego prije. Dijelit će platformu s novom Fronterom, a nudit će se sa sedam sjedala.
Kia Soul EV
Kijin funky SUV evoluirao je tijekom godina kako bi postao Kijin osnovni EV. Dostupni su i veći modeli baterija, ali s početnom cijenom od nešto više od 38.000 eura i slabim dometom od 280 km, neće baš moći parirati novodolazećem Opelu.

MG ZS EV

Iznimno popularan kineski MG ZS EV privlačan je zahvaljujući pristupačnoj cijeni, Range je u rangu s Vauxhallom, ali MG-ova dinamika na cesti i kvaliteta izrade nisu briljantni.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.