Premda je Seatu trebalo neko vrijeme da shvati kako je tržište SUV-ova i crossovera trenutačno najprofitabilnije, za ozbiljan posao nikada nije kasno. Ateca je već odlično prihvaćena na tržištu, a nakon nje stiže Arona, crossover na bazi Ibize. Sljedeće godine stiže i treći SUV koji će se bazirati na tehnologiji Škode Kodiaq.
No, vratimo se Seat Aroni. Ispod lima zapravo je riječ o Ibizi, jer dijele istu platformu, podvozje, motore… Ni Arona, kao ni Ibiza, neće imati izvedbu s pogonom na sve kotače, jer je uprava španjolskog proizvođača procijenila kako to nije isplativo, jer kupcima crossovera iz B-segmenta pogon 4x4 ne treba i nisu ga spremni doplatiti.
Dužinom 414 cm Arona je gotovo 8 cm duža od Ibize, što već u startu jamči osjetno bolju prostranost, ali prava razlika vidljiva je tek pogledom na visinu, viša je 10 cm. Jasno je kako je komfor barem za klasu bolji, a dobar dojam upotpunjava prtljažnik obujmom 400 litara. Seat Arona u prodaju stiže u studenom, odnosno nešto više od mjesec dana nakon premijere u Frankfurtu.
Kristian Sikavičev