Stigao je najcool SUV! Engleski specijalist za terence nezaustavljivo širi gamu na krilima neutažive potražnje za crossoverima. Najnoviji model zove se Velar, što je dosada bilo interno ime za svaki novi Range Rover, od 1969. do danas, tijekom razvoja novoga modela. U gami Range Rovera Velar se smjestio iznad Evoquea, a ispod Sporta, kao konkurent Maseratiju Levanteu, Porscheu Macanu, BMW-u X5, Mercedesu GLE… Cijena započinje s 560.485 kuna, a s najjačim motorom i svom mogućom opremom može doseći i milijun i pol kuna, uključujući PDV i trošarinu.
Range Rover Velar je premium SUV sa sportskim performansama i sportskom siluetom. Interijerom dominira zapanjujući infotainment. Pet sjedala postavljeno je u dva reda, a prtljažnik ima obujam 673 litre.
Velar ima pogon na sve kotače i svi motori dolaze isključivo s osambrzinskim automatskim mjenjačem. U ponudi su dva benzinska i dva dizelska motora. Manji su četverocilindrični, dvolitreni turbomotori. Dizelski motori dolaze u verziji sa 180 KS i 430 Nm ili 240 KS i 500 Nm. Benzinski motor iste konfiguracije isporučuje 250 KS i 365 Nm. Raskošniji motor je u V konstrukciji sa šest cilindara, tri litre volumena i turbom. Dizelski V6 razvija 300 KS i 700 Nm, a benzinski dostiže 380 KS i 450 Nm. U ponudi je šest paketa opreme.
Na prezentaciji smo nakratko vozili model D300 HSE, što "u prijevodu" znači najjači dizelaš s najboljim paketom opreme. Dojmovi su impresivni. Agresivan i elegantan, Velar zrači karizmom već na prvi pogled. Sportska silueta nastavlja se i u interijeru s niskim bočnim prozorima. Usprkos atraktivnom dizajnu, vidljivost je odlična. Nije tajna da je kupcima danas infotainmant jedna od najvažnijih značajki, a upravo je on jedan od Velarovih najjačih aduta. Sveprisutnost površina osjetljivih na dodir, ekrana, HUD-a (projekcije podataka na vjetrobran) ostavlja dojam da sjedite u automobilu koji je računalno generaciju ispred konkurencije.
Velar je najsportskiji Range Rover ikada, pa ne čudi da 2,6 tone težak automobil u vožnji fantastično skriva ogromnu masu. Ima čvrst ali ne tvrd ovjes, agilan je ali nije eksplozivan, pokreće ga dizelski motor V6... Prava je cestovna krstarica.
Premijerno izdanje Range Rovera nazvano Velar First Edition može biti vaše, s benzinskim motorom, za 1.178.870 ili, kao dizelaš, za 1.147.635 kuna. Riječ je o verziji s motorom V6, koja nudi najbolje od najboljeg, a po promotivnoj cijeni. Više od milijun kuna a promotivna cijena!!! Samo za odlikaše.