Pripremio: Sven Stažić
Nakon već prisutnih Atece i Arone stigao je i Tarraco, treći po redu španjolsku SUV. Dobio je ime plebiscitarnom podrškom osvojivši 51.903 (35,52 %) valjana glasa, a slijedi ga ime Avila koje su podržala 41.993 (28,74 %) sudionika, zatim Aranda koje je zauzelo treće mjesto s 39.321 (26,91 %) glasom i ime Alboran s 12.907 (8,83 %) glasova. Rezultate glasovanja potvrdila je i tvrtka EY. Ime Tarraco, kao i ostala tri prijedloga koja su došla do finala u skladu su s vrijednostima marke SEAT te savršeno opisuju osobnost novog modela.
Današnji moderni naziv Tarracoa je Tarragona, a kao najstarije rimsko naselje na Pirenejskom poluotoku ovaj je grad bio jedna od većih metropola za vrijeme Rimskog carstva. Ovo mediteransko središte odiše kulturnom baštinom, mladošću, poviješću i arhitekturom, a to su vrijednosti s kojima se poistovjećuje marka SEAT i koje prenosi na svoja vozila. Tarraco je prvi naziv SEAT modela koji je izabran glasovanjem te četrnaesti naziv španjolskog mjesta koji se koristi za modele ove marke.
Prošlo je već 36 godina od prvog SEAT modela nazvanog prema španjolskom gradu. Bio je to model Ronda 1982. godine. Od tada je još 12 modela svoje nazive dobilo prema mjestima iz cijele Španjolske, a to su: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea te dva najnovija Ateca i Arona. Vrlo dobar odaziv na inicijativu #SEATseekingName Inicijativa #SEATseekingName premašila je sva očekivanja. Tvrtka SEAT želi javno zahvaliti svima koji su sudjelovali, a posebice gradovima Avila, Aranda i Alboran na njihovim aktivnostima implementacije i mobilizacije. U prvoj su fazi od fanova marke SEAT primljena ukupno 133.332 prijedloga iz 106 država, a predloženo je 10.130 različitih naziva španjolskih mjesta u skladu sa smjernicama koje definira marka.
U sljedećoj fazi strogog postupka odabira prijedlozi su ocjenjivani na temelju lingvističkih i pravnih kriterija, a stručnjaci su osigurali da nazivi budu u skladu s vrijednostima marke i da prenose bit novog modela. Zatim je na najvećim tržištima marke organizirano nekoliko fokus grupa, te su provedena daljnja ispitivanja tržišta u različitim državama u kojima SEAT prodaje svoja vozila kako bi se popis suzio na samo četiri finalista. Odabrani nazivi mjesta bili su: Alboran, Aranda, Avila i Tarraco. Od tog je trenutka otvoreno glasovanje za sve fanove marke SEAT kako bi dali svoj glas omiljenom kandidatu. Pobjedu je odnio naziv Tarraco. Novi Tarraco upotpunjuje SUV ofenzivu marke SEAT Sa SEAT Tarracom tvrtka dodaje novi model svojoj do sada najvećoj ofenzivi proizvoda te svoju ponudu SUV modela koja već obuhvaća modele Ateca i Arona upotpunjuje velikim vozilom u koji se može smjestiti 7 putnika. Ofenziva proizvoda započela je 2016. godine predstavljanjem modela Ateca na tržištu te se nastavila 2017. godine redizajnom modela Leon, petom generacijom modela Ibiza te novim crossover modelom Arona. Model SEAT Tarraco tržištu će biti predstavljen krajem ove godine.