Video: Kad se bivši čelnik Alfe Romea uhvati posla rezultat je posve drukčiji Seat, za Ženevu su spremne sportske Cupre
Luca de Meo, predsjednik Seata uhvatio je "vola za rogove" i u kratkom vremenu bljedunjave modele pretvorio je u rasne, a na video konferenciji posebno je istaknuo posve novi sportski CUPRA stil za već postojeće Atece, Leone i Arone. Lansirao je zapravo posve novi brend
Nekoliko dana prije otvaranja Geneva International Motor Show-a u Genevi, Luca de Meo, predsjednik Seata predstavio je na video konferenciji sportske izdanke španjolskog brenda te najavio najnovije Seate i u CUPRA izdanjima.
Najatraktivnijia je CUPRA Ateca. Jedinstveni model raspolaže s agregatom koji razvija 300 konjskih snaga, s pogonskim sustavom 4 Drive (4 x 4) i s posve novim DSG sedam stupanjskim automatskim mjenjačem. Jedan od vrhunaca CUPRA programa biti će i nova CUPRA e-Racer. Ovaj sportski automobil ima 300 kW čiste snage i 500 kW vršne snage. Osim toga, biti će i prvi stopostotni trkaći električni automobil u svijetu!
Jedna od zvijezda Ženeve biti će i Leon CUPRA R ST koji poput Atece posjeduje agregat što proizvodi 300 konjskih snaga a za to je zaslužan 2.0 TSI benzinac. I Leon CUPRA R ST ima pogon na 4 kotača i raspolaže s perfektnim DSG mijenjačem. Za razliku od njega peterovratni Leon FR ima agregat 1.5 TSI EVO, koji ispucava 150 konjskih snaga i koji je svojevrsna ulaznica za mlade u svijet nešto ozbiljnijih i sportski nastrojenih automobila. Važna je novost i Seatov Digital Cockpit. Digitalna kabina je “grozd” instrumenata dizajniran da djeluje kao interaktivni displej. Uz moderan i prilagodljiv dizajn i obilje funkcionalnosti, omogućuje vozaču da po svojim željama prilagodi i oblikuje sve moguće postavke.
Nova Seatova nadogradnja je i implementacija aplikacije Shazam. Ova inovativna aplikacija za prepoznavanje pjesama biti će dostupna u Seat vozilima od travnja.
Već drugu godinu zaredom, Seat je jedan od najbrže rastućih brendova u Europi. Nakon što su prošlu godinu završili s najboljim rezultatima prodaje u zadnjih 16 godina, prodaja Seata u siječnju nastavlja se vrtoglavim rastom od 20,4 posto. Po prvi put, CUPRA, poseban brend za ljude istančanog ukusa i sportski orjentiranih biti će prezentiran za široku javnost. Novi brend, koji će biti integriran u Seat, pravu će promociju imati početkom sljedećeg tjedna u Ženevi.