Šangaj je postao središte autosvijeta, a potvrđuje to i Porsche koji je svjetsku premijeru Macana upriličio u Kini
Prvo se pitaju Kinezi, a nakon Dalekog istoka najrobusniji Porsche kreće i u pohod na ostatak svijeta tijekom nastavka godine. U njemu nikad više sportskih elemenata, o motorima se još ne priča previše, a sve jako "vuče" na DNK kojeg su posijale ikone sportiva 911 i nositelja tehnologije 918 Spyder
Porsche je u Šangaju predstavio novog Macan. Najupečatljivije novine u unutrašnjosti su 11-inčni zaslon na dodir novog sustava Porsche Communication Management (PCM), nanovo poredani i oblikovani ventilacijski otvori i GT sportski upravljač koji je poznat iz 911-ice. PCM dozvoljava pristup novim digitalnim funkcijama kao što su pametno glasovno upravljanje i serijska online navigacija. Ponuda komforne opreme proširuje se, između ostalog, za asistenta za prometne gužve, ionizator i grijanje prednjeg stakla. Od 2014. vrlo uspješni kompaktni SUV značajno je nadograđen po pitanju dizajna, udobnosti, povezivosti i dinamike vožnje. Time Macan ostaje sportski predvodnik u svom segmentu. U stilu Porsche dizajn DNK-a novi Macan nastupa s trodimenzionalnom LED stražnjom rasvjetnom trakom. LED tehnologija ubuduće postaje serijska i na prednjim svjetlima.
Serijska LED prednja svjetla i nova stražnja rasvjetna traka
Zahvaljujući ciljanim izmjenama na eksterijeru novi Macan postaje još moderniji i još više sportski nadahnut. U brojnim se detaljima reflektira DNK ikone sportskih vozila 911 i nositelja tehnologije 918 Spyder. Tema svjetla pri tome zauzima ključnu ulogu: Novi Macan tvornički je opremljen prednjim svjetlima u LED tehnologiji. Visokokvalitetni svjetlosni sustav s trodimenzionalnim modulima opcionalno se može dodatno optimizirati: Sustav Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) na prilagodljiv način upravlja raspodjelom svjetla. Prednji dio Macana studiozno je dorađen te se sada do- ima još širim, dok se sveobuhvatno redizajniranje stražnjeg dijela temelji na jasnom dizajnu prethodnog modela. S trodijelnom, trodimenzionalnom LED rasvjetnom trakom sada dolazi i karakteristično obilježje Porsche dizajna. Nadalje, kočna svjetla reflektiraju identitet marke u dizajnu na četiri točke.
Nove opcije: GT sportski volan, ionizator i asistent za prometne gužve
Poveznicu prema 911-ici u interijeru novog Macana tvori opcionalni GT sportski volan. Osim toga, dostupno je u volan integrirano dugme za način rada uključujući Sport Re- sponse Button kao dio opcionalnog Sport Chrono paketa. Popis dodatnih mogućnosti komfora Porsche nadopunjuje i grijanjem prednjeg stakla i ionizatorom za poboljšanje kvalitete zraka u unutrašnjosti. Zahvaljujući novim bojama eksterijera kao što su „miami plava“, „mamba metalik zelena“, „dolomit metalik srebrna“ i „crayon bi jela“ te novim paketima interijera Macan se sada može još više oblikovati prema željama pojedinca.
U sklopu daljnjeg dotjerivanja Macana Porsche proširuje i ponudu sustava asistencije kojima je opremljen. Tako novi asistent za prometne gužve uključujući tempomat za održavanje razmaka omogućuje udobniju i opušteniju vožnju pri brzinama do 60 km/h. Sustav ne samo da djelomično automatizirano može ubrzavati i zakočiti, nego asistira i u gužvi ili kod usporenog prometa pri upravljanju.
11-inčni zaslon na dodir i potpuna umreženost
Macan svojim novim sustavom Porsche Communication Management (PCM) nudi sve- obuhvatnu povezivost i brojne digitalne funkcije. Iznad uzlazne središnje konzole tipičan ne za Porsche harmonično se u novooblikovanu upravljačku ploču uklapa Full-HD zaslon na dodir koji je povećan s dosadašnjih sedam na jedanaest inča. Korisnička površina sustava za zabavu i informiranje može se kao i kod Panamera i Cayennea individualno oblikovati pomoću prethodno definiranih pločica. Ventilacijski otvori novo su oblikovani te su sada postavljeni ispod središnjeg ekrana.Macani su opremljeni Connect Plus modulom i tako je serijski u potpunosti umrežen. Na to se vežu digitalne funkcije i usluge kao što su pametno glasovno upravljanje Voice Pilot i informacije o prometu u stvarnom vremenu kao dio isto tako serijskog online navigacijskog sustava. Ključnu ulogu pri tome zauzima vezivanje na „Here Cloud“ s najnovijim podacima o prometu prikupljene na temelju swarm sustava. Nova aplikacija Offroad Precision App nudi mogućnost dokumentiranja i analize offroad iskustva s Macanom.
Optimizirano vozno postolje s novim pneumaticima i kotačima
Novi Macan optimiziranim voznim postoljem dodatno utvrđuje svoj poseban status sportskog vozila u segmentu kompaktnih SUV-ova. Fina usklađenost doprinosi većoj neutralnosti pri jednakoj stabilnosti vožnje i poboljšanom komforu. Iako neobično za segment SUV-ova, Macan dolazi s različitim pneumaticima na prednjoj i stražnjoj oso- vini. Iz tog se razloga kao i kod Porsche sportskih vozila mogu optimalno iskoristiti prednosti pametnog pogona na sva četiri putem Porsche Traction Managementa (PTM) u pogledu dinamike vožnje. Novorazvijeni pneumatici s poboljšanim svojstvima performanse omogućuju još veću bočnu dinamiku i time još veći užitak u vožnji. Novi 20- i 21-inčni kotači uz to povećavaju mogućnosti kreativnosti u optičkom dotjerivanju.
Uspješan model Macan: od 2014. godine preko 350.000 isporuka
Macan je jedna priča o uspjehu. Tipične Porsche performanse na svakom terenu uparene s visokom praktičnošću u svakodnevici – upravo ta je kombinacija bila uvjerljiva od samog početka: Od 2014. godine Porsche je isporučio više od 350.000 primjeraka. Posebno u Kini, tržištu s najvećom stopom prodaje i na kojem je Porsche prvi puta predstavio dotjerani kompaktni SUV, uživa veliku popularnost s preko 100.000 isporuka. U Šangaju predstavljeni model bit će ponuđen isključivo na kineskom tržištu. Daljnji modeli i tržišta slijede u nastavku godine.