Richard Hammond doživio tešku nesreću u Rimac Conceptu S u švicarskom Saint Galenu
Prema prvim izvješćima Richard Hammon je stabilno i izvan životne opasnosti, no prizori su užasavajući - 47-godišnji prezenter helikopterom je prebačen u obližnju bolnicu. Liječnici kažu da su ozljede ozbiljne, a navode od težih jedino frakturu koljena
Vatra je doslovno progutala, prema engleskim izvorima, dva milijuna funti vrijedan Concept S. Richard Hammond skršio je jedan od dva Concepta S pored Sant Galena u Švicarskoj gdje je bivšta trojka Top Geara snimala novu emisiju drugoga serijala The Grand Toura, koji se prikazuje na Amazonu.
nešto više o Rimčevim bolidima....
Britanski novinarski trolist nerijetko je kreirao sudbinu brojnih noviteta. To što Jeremy kaže u pravilu je sveto pismo i istina koja kad-tad ispliva na čistinu.
A što je dosada uspjelo Rimcu s njegovim jurilicama na električni pogon?
Šest automobila Concept_One, vrijednih po tri četvrtine milijuna dolara, već je prodano, osam će ih proizvesti prije nego što se uhvate ostvarenja novoga projekta. Prodana su dosad i dva Concepta S? Zanima vas što nas čeka?
Radno ime projekta je C2. Žele napraviti posve autonomni automobil, koji će također biti, u to smo uvjereni, itekako divlji. A to je budućnost, Concept_One je sadašnjost.
Prema prvomu konceptu (koji je bio izložen u tvorničkome prostoru još dok nije imao ime Concept_One), koji je imao 500-kilovatni elektromotor i zadnji pogon, bili su se uhvatili poprilično ambicioznoga projekta: napraviti najbolji električni supersportski automobil na svijetu. Tako je nastao Rimac Concept_One, koji ima na svakome kotaču elektromotor. Snaga je uistinu ogromna: dvaput po 300 kilovata straga i po 250 kilovata sprijeda, dakle 800 kilovata sustavne snage, odnosno 1088 KS.
Pogon sprijeda je putem reduktora okretaja prenesen neposredno na kotače, na stražnjoj osovini je ograničeni dvostupanjski mjenjač s dvjema sklopkama načinjenim iz ugljikovih vlakana.
Baterijske ćelije kupuju ondje gdje su najbolje, a iz njih baterije sklapaju sami, sa svom elektronikom. Isto vrijedi za elektromotore i elektroniku za njih i elektroniku koja nadzire cijeli auto. U tome su sjajni. Auto ima sustav All Wheel Torque Vectoring, koji samostalno kontrolira okretni moment na svakome kotaču. Putem nebrojenih senzora elektromotor u svakome trenutku po potrebi dodaje ili oduzima snagu kotaču koji u tome trenutku treba osigurati vrhunsko prianjanje na cestu.
Concept_One ima tri programa načina vožnje: sigurna vožnja, neutralni i, naravno – drifterski način za koji bismo rekli da je program za uništavanje guma.