Dok se čeka posve novi Renault ZOE, stigli jači motor, bolji infotainment i povezivost i čeka se kopija Nissana Lefea
Najprodavaniji europski električni automobil, koji je zapravo brat blizanac megapopularnog i uspješnoga Nissana Leafea, slijedi ga u stopu. Prije pojave posve nove generacije stiže novi i moćniji elektromotor koji mu daje veću snagu i novim baterijama osigurava i veću autonomiju
Renault ZOE je najprodavaniji europski električni automobil, a bio je i među prvima koji su došli na europsko tržište. Brzo je stekao veliku popularnost zahvaljujući prostranoj unutrašnjosti i pristojnom dometu, bar što se tiče konteksta vremena proizvodnje. Dio njegova uspjeha bio je i napredniji sustav R-Link Infotainment.
Renault je netom predstavio odlične nadogradnje za svoj prvi električni automobil. Uz nekoliko osvježenja koja će zasigurno ZOE-u pomoći u pronalasku novih kupaca, glavna novost je novi električni motor. Postojeći motor R90 odlazi u povijest, a zamijenit će ga moćniji R110, na čijem se razvoju radilo pune dvije godine, a izrađen je u Normandiji, u gradu Cleonu.
R110 zauzima jednak prostora kao i R90, no razlika je što ima 12 kilowata više snage. Stoga mu okretni moment ostaje isti (225 Nm), imat će bolju akceleraciju, osobito između 80 i 120 km/h - 2 sekunde bolju nego prije.
Osim motora, novo poboljšanje je i novi sustav inotainmenta android Auto R-Link Evolution. U suštini, omogućit će korisnicima androida da upravljaju aplikacijama kao što su Waze, Dezzer, Spotify, Skype, Tuneln itd. putem sučelja na automobilu.