Video: Luda vožnja Range Rovera Sport PHEV po "Rajskim vratima" i Zmajevom cestom
Ho-Ping Tung, pilot Formule E, F1 i osvajač 24 sata Le Mansa s plug in Range Roverom Sport P400d savladao je nemoguće. Osvojio je Rajska vrata, napravio 99 vrtoglavih okretaja i savladao 999 opakih stepenica SUV hibridom na najopasnijoj mogućoj trasi, na Dragon Roadu
Vrtoglavih 99 okreta i 999 opakih stepenica nisu spriječili novi Range Rover Sport PHEV. Ovo hibridno vozilo postalo je prvo koje se popelo strmim kamenim stubama Rajskih vrata. Izazov je započeo na dnu legendarne planinske ceste Tianmen, poznatije kao Zmajska cesta, duge 11,3 kilometra. Ovo je jedna od najopasnijih svjetskih prometnica, a nalazi se u mnogoljudnoj Kini. U ovakvim uvjetima i sposobnost vozača je od izuzetne važnosti. Za ovu priliku upravljač je preuzeo Ho-Pin Tung, vozač Formule E. Uključivši Terrain Response 2, sustav u dinamičkim postavkama, zadatak je mogao početi.
"Imam iskustva s Formulom E, Formulom 1 i osvojio sam 24 sata Le Mansa, ali ovo je bez pogovora jedan od najzahtjevnijih izazova s kojima sam se ikada susreo. Performans automobila bio je briljantan te me punio samopouzdanjem na planinskoj cesti", izjavio je Ho-Pin Tung.
Novi PHEV pogonski sustav Range Rover Sportu osigurava apsolutnu čistoću i to sve do maksimalnih 50 kilometara na sat. Emisija štetnih plinova je nula, sve dok je u funkciji isključivo elektromotor. Ho-Pin Tung koristio je po potrebi i ne stalno i njegov napredni benzinski motor od 300 konjskih snaga, a znao ga je upotpuniti i sa dodtnih 116 električnih. S lakoćom se penjao po strmim stepenicama te time dokazao pouzdanost i moć ovog vozila.
Phil Jones, stručnjak za Land Rover Experience, izjavio je kako je riječ o "najtežem izazovu s kojim se ikada susreo neki SUV, a Range Rover Sport izazov s kojim sam se ikada susreo jer do trenutka u kojem smo došli do vrha, nismo sa sigurnošću mogli reći da smo skroz uspjeli. Došavši do vrha dokazali smo fenomenalan kapacitet Range Rover Sport plug-in hibrida!"
Range Rover Sport P400d sve je zamke savladao posve samostalno, naravno uz besprijekornu vožnju le Tung. Pilot Formule E morao je visinske uspone savladavati sa svom svojom vještinom, ali teško da bi mu to usojelo bez aktivno sigurnosnog programa Terrain Respnse. Oba podviga ostvario je koristeći oba pogona i nerijetko ih i kombinirajući.