Novim modelom DS želi popuniti prazninu između DS 3 i DS 7, te pridobiti što više premium kupaca niže srednje klase, koji svoj odabrani model ne mogu pronaći na tržištu. Novi DS također želi iznenaditi imidžom. Ovaj je opet nešto između - odnosno između klasičnog peterovratnog ili hatchbacka niže srednje klase i crossovera.
Dizajn četvrtog modela također ima za cilj naznačiti francuski način i pristup te jasan tehnološki napredak.Upravo zbog svega navedenog, inženjeri su u potpunosti preradili dobro poznatu EMP2 platformu, koja je sada uvelike nova, a DS 4 tako se s dužinom od 4,4 metra smjestio negdje u sredinu klase. Bit će dostupan u dvije verzije - kao Cross i Performance.
Oba imena upućuju na korisnost, iako prvi nije osobito terenski, želi biti više putovanja i razonode. Naravno, to također znači da je tehnika uglavnom povezana, uključujući i pogon. Za sada će vrh ponude biti plug-in hibrid sa 165 kW (225 'konja'), a sustav omogućuje i potpuno električni domet do 50 kilometara.
DS 4 opremljen je klasičnim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, kojim vozač upravlja prekidačem na moćnoj središnjoj konzoli, na kojoj se nalazi i ekran osjetljiv na dodir od pet inča (koji prepoznaje i pokrete) za upravljanje klimom. i osobnog asistenta Iris. Naravno, u ponudi će biti i drugi motori s unutarnjim izgaranjem - najmanje tri benzinska i dizelski (PureTech 130, 180 i 225, kao i dizelski 130 BlueHDi).Jedna od dizajnerskih značajki su i veliki izrezi kotača, kao Očekuje se da će većina DS-ova doći na tržište s 19-inčnim kotačima, ali planiraju se i 20-inčni kotači. No, to nikako ne bi trebalo smanjiti udobnost jer su inženjeri planirali ugraditi i kontrolu amortizera s kamerom te dodali još hrpu tehnoloških dobara poput navigacije s proširenom stvarnošću, noćnog vida s IR kamerom, matričnih prednjih svjetala s rotirajući glavni modul...