Svjetska premijera DS 4 - bit će to francuz s njemačkim štihom koji želi i time reći da cilja na najzahtjevnije kupce
Francuzi opet čarobiraju u premium klasi. Sad su odlučili proizvoditi novi DS 4 u kraljevini luksuznih automobila, u Njemačkoj. DS iznenađuje i novim karoserijskim oblikom koji nit je hatchback nit je crossover, već hibrit. Dolazi i kao plug in s autonomijom od 50 km i snagom od 225 KS. Novopridošlica slijedi jedinstvenu filozofiju francuske marke i njezinih ostalih modela, a isto vrijedi i za tehnološki dio.
DS novim modelom želi popuniti prazninu između DS 3 i DS 7, a u nižoj srednjoj klasi preoteti što više premium kupaca. Novi DS također želi iznenaditi svojim imidžom. Ovo je opet nešto između - odnosno između klasičnog karavana s pet vrata ili niže srednje klase i crossovera. Četvrti model također želi ukazati na francuski način i pristup te dizajnirati tehnološki napredak.
Zbog svega navedenog inženjeri su u potpunosti redizajnirali poznatu platformu EMP2, koja je sada većinom nova, pa DS 4 slijeće negdje u sredinu klase s duljinom od 4,4 metra. Bit će dostupan u dvije verzije - kao Cross i Performance. Oba imena ukazuju na upotrebljivost, iako prvo nije ništa posebno off-road, radije je putovanje i ležernost. To, naravno, također znači da je tehnika u velikoj mjeri povezana, uključujući pogon. Za sada će vrh ponude biti plug-in hibrid sa 165 kW (225 'konjskih snaga'), a sustav također pruža potpuno električni domet do 50 kilometara.
DS 4 opremljen je klasičnim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, kojim upravlja vozač s preklopnom sklopkom na moćnoj središnjoj konzoli, gdje je za upravljanje klima uređajem instaliran pet-inčni zaslon osjetljiv na dodir (također prepoznaje geste). Iris osobni asistent. Naravno, u ponudi će biti i drugi motori s unutarnjim izgaranjem - najmanje tri benzinska i dizelska (PureTech 130, 180 i 225 i dizel 130 BlueHDi).
Jedna od značajki dizajna su i veliki lukovi kotača, jer se očekuje da će većina DS-a na tržište izaći s 19-inčnim kotačima, a u planu su i 20-inčni. No, ovo ne bi trebalo smanjiti udobnost, jer su inženjeri također planirali instalirati kontrolu prigušenja s kamerom i dodali gomilu drugih tehnoloških bombona, poput navigacije proširene stvarnosti, noćnog pogleda s IR kamerom, matričnih svjetala s rotirajućim glavnim modul ...