Dacia postiže ono o čemu druge marke automobila sanjaju!

Čak 70 posto njihovih kupaca bira najvišu razinu opreme. Pitate se zašto? Pa jer su super jeftini, a pouzdani i sasvim u redu.

<p>Del prenove celostne podobe znamke je tudi nov napis Dacia, ki ga najdemo na zadku avtomobila.</p> Uroš Modlic
31. 7. 2023

Rumunjska marka Dacia, koja spada pod okrilje grupacije Renault, nastavlja s rastom prodaje i jačanjem tržišnog udjela, posebice nakon smanjenja problema s opskrbom poluvodičima. U Europi je u prvom polugodištu prodaja rumunjske marke porasla za 30 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je ukupno tržište ojačalo za 18 posto. Dacijin tržišni udjel sada iznosi izvrsnih 4,5 posto, a Sandero je drugi najprodavaniji automobil u Europi.

Važna činjenica je i drugo mjesto modela Sandero na ljestvici najprodavanijih automobila, gdje je jedno vrijeme bio čak i na vrhu, dok se kupci sve više odlučuju za verzije s bogatijom opremom, što naravno pridonosi većem konačna cijena.To dokazuje da kod odluke o kupnji nekog od Dacia modela cijena nije jedini, pa čak ni glavni faktor, iako se radi o proizvođaču automobila s predznakom low-cost. Niske cijene sve se više zamagljuju, budući da je prosječna cijena novog automobila Dacia oko 17.500 eura, a čak 70 posto kupaca bira najvišu razinu opreme. Prosječna cijena je "iznadprosječna" visoka za jeftine automobile; na slovenskom tržištu najjeftiniji Sandero prodaje se za 13.590 eura, a najskuplji Duster za 24.490 eura.

Preberite

Tagovi: Dacia

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.