Rumunjska marka Dacia, koja spada pod okrilje grupacije Renault, nastavlja s rastom prodaje i jačanjem tržišnog udjela, posebice nakon smanjenja problema s opskrbom poluvodičima. U Europi je u prvom polugodištu prodaja rumunjske marke porasla za 30 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je ukupno tržište ojačalo za 18 posto. Dacijin tržišni udjel sada iznosi izvrsnih 4,5 posto, a Sandero je drugi najprodavaniji automobil u Europi.
Važna činjenica je i drugo mjesto modela Sandero na ljestvici najprodavanijih automobila, gdje je jedno vrijeme bio čak i na vrhu, dok se kupci sve više odlučuju za verzije s bogatijom opremom, što naravno pridonosi većem konačna cijena.To dokazuje da kod odluke o kupnji nekog od Dacia modela cijena nije jedini, pa čak ni glavni faktor, iako se radi o proizvođaču automobila s predznakom low-cost. Niske cijene sve se više zamagljuju, budući da je prosječna cijena novog automobila Dacia oko 17.500 eura, a čak 70 posto kupaca bira najvišu razinu opreme. Prosječna cijena je "iznadprosječna" visoka za jeftine automobile; na slovenskom tržištu najjeftiniji Sandero prodaje se za 13.590 eura, a najskuplji Duster za 24.490 eura.