Rimcu usprkos, ništa od Bugattija posve na struju sljedećih 10 godina, jer su tako odlučili "zaposlenici na višim pozicijama" u hrvatsko-francusko-njemačkoj tvrtki
PARADOKS! Bugatti i dalje daleko od modela samo na električnu energiju i to bez obzira što ju je Mate Rimac prilikom preuzimanja najavio! Što planiraju u hrvatsko-francusko-njemačkoj tvrtki? Mijenjaju se planovi za tekuće desetljeće koje je Mate Rimac predstavio prošle godine. Direktor dizajna Bugattija Achim Anscheidt u izjavi za "British Autocar" skočio je u usta Mati Rimcu i najavio tek dolazak "lakih" hibrida. O prvom posve električnom Bugattiju ni riječi.
Kada je Mate Rimac, mladi hrvatski poduzetnik i osnivač automobilskog brenda Rimac Automobili, prije nekog vremena kupio većinski udio u brendu Bugatti, pompozno je to odjeknulo u automobilskoj javnosti.
Mnogi su očekivali da će se brand uskoro fokusirati na proizvodnju električnih automobila, što se još nije dogodilo. Nimalo čudno, jer je baš to u svojim planovima najavljivao i sam Mate Rimac.
Po svemu sudeći tome neće biti tako skoro. Najranije za 10 godina! Sudeći prema najnovijim predviđanjima, u Bugattiju se polako spremaju umiroviti svoj slavni 16-cilindarski motor, koji će posljednji put biti dostupan u nedavno predstavljenom modelu Mistral.
Roadster koji će imati samo 99 primjeraka, a sljedeća generacija superautomobila bit će "lagani" hibrid.
No, kako je Mate Rimac nedavno najavio da će uskoro Bugatti predstaviti prvi električni automobil, sada nekoliko zaposlenika na višim pozicijama naglašava da prvi električni automobil neće biti predstavljen u ovom desetljeću, ističe direktor dizajna Bugattija Achim Anscheidt u izjavi za British Autocar, trenutno se fokusiraju na dizajn hibridnog automobila. Sve ostalo dolazi kasnije, bilo bi neodgovorno prema kupcima da već razmišljaju o razvoju automobila koji će nakon toga doći na tržište.
Ipak, u Bugattiju se puno toga događa. Mate Rimac navodno razmišlja i o tome da će prvi put od oživljavanja brenda početkom 90-ih godina prošlog stoljeća u ponudu uvrstiti više od samo jednog automobila (koji se proizvodi u više varijanti). Naravno, ovo neće biti SUV koji bi konkurirao Lamborghiniju i sličnim igračima, jer bi to značilo obezvrijeđivanje brenda.