Uprava njemačkog proizvođača ne krije kako će im Porsche Mission E uvelike odrediti sudbinu. Ako ostvari tržišni uspjeh Porsche će se dodatno odmaknuti od afere Dieselgate, konačno reći zbogom dizelskim motorima, te hrabro krenuti dalje uz vjetar u leđa svojih fanova koji su spremni na promjene i elektrifikaciju.
Porsche Mission E u svakom je pogledu velik korak za budućnost kompanije, koja više od pola stoljeća egzistira na megapopularnom modelu 911, a posljednjih godina jaše na krilima SUV i crossover histerije modela Caymann i Macan.
Podatak da je na razvoju suvremenog električnog supersportaša angažirano čak 1400 stručnjaka najbolje ilustrira koliko su ozbiljno prionuli poslu. U prilog tome govore i fotografije izrade prvih prototipova, koji s testiranjima kreću već krajem ove godine.
Bazni Porsche Mission E razvijat će 400 KS, a perjanica ponude raspolagat će s čak 670 KS. Sve izvedbe imat će pogon na sve kotače te autonomiju s punim baterijama od solidnih 500 kilometara. Jedan od aduta svakako je i podatak da će se baterijski paket do kapaciteta od 80 posto moći napuniti za svega 20 minuta.
Najsnažniji Porsche Mission E do 100 km/h će ubrzavati za manje od 3,5 s, dok će najveća brzina najvjerojatnije biti ograničena na 250 km/h. Naravno, bez blokade niti 300 km/h ne bi mu bio problem.
Kristian Sikavičev - www.autopress.hr