Novi Polo je sportskiji, veći, umreženiji i individualniji!
Novi Polo nastao je pod motom ''Mi budućnost pretvaramo u stvarnost“, što je ideja vodilja Volkswagenove tržišne strategije te je riječ o prvome takvom modelu. Pritom suu VW-u slijedili četiri inovacijska polja: „Automatizirana vožnja“, „Intuitivno korištenje“, „Povezanost“ i „Pametna održivost”.
Riječ je o Polu s četvera vrata i sustavom nadzora okoline s funkcijom kočenja u nuždi te sustavom za prepoznavanje pješaka, kao i multikolizijskom kočnicom. Četiri verzije opreme čine osnovu novog Pola: ''Trendline, ''Comfortline'', ''Highline'' i ''Beats''. Šesti Polo nastao je na konstrukcijskim temeljima modularne poprečne platforme, tako su dobivene znatno dinamičnije proporcije s dugim međuosovinskim razmakom, kratkim prevjesima karoserije i sportskim omjerom glavnih dimenzija (veća dužina i širina, manja vanjska visina uz poboljšani prostor za glavu).
Prvi Polo s digitalnim instrumentima
Dizajn novoga Pola je snažniji, muževniji, karizmatičniji i ekspresivniji, sa svojevrsnom avangardnom u interijeru. Opcijski se isporučuje s potpuno digitalnim instrumentima, Active Info Display iz najnovije generacije postavljen je u istoj vizualnoj osi i osi rukovanja kao i instrumenti: infotainment sustavi veliki do 8,0 inča i u top-verzijama nadograđeni staklom. Digitalna sučelja za smartphone u vozilo dovode njihove aplikacije i različite online usluge. Smartphonei se ne pune samo preko utikača, već opcijski i bežično (indukcijski).
Šesti je Polo i unutra postao znatno veći od svoga prethodnika. Tako nudi više prostora - za pet osoba – kao i značajno povećani prtljažnik – s 280 na 351 litru obujma. Polo Beats nudi sound sustav snage 300 W, koji su zajednički razvili Volkswagen i američka tvrtka „Beats“, specijalist za zvuk. U proširenu serijsku opremu sada između ostalog spadaju stražnja vrata, LED svjetla za dnevnu vožnju, s coming home funkcijom, sustav za ograničenje brzine, multikolizijska kočnica i već spomenuti sustavi nadzora okoline i prepoznavanja pješaka.
Pregled motora
Polo Trendline s 59 kW/80 KS, ima dizelski motor s obujmom 1,6 litara. Četverocilindrični motor s obujmom 1598 cm3 spada u dizelske motore iz serije EA288. Kao i svi motori TDI on već pri vrlo malom broju okretaja razvija visoki okretni moment, a TDI sa 70 kW/95 KS postiže ga između 3250 i 4000 o/min.
Oba dizelska motora imaju visoki okretni moment 250 Nm. Common Rail izravno ubrizganje omogućuje meko i tiho izgaranje. No, nasuprot verziji s 80 KS, model TDI jačine 95 KS može se po izboru naručiti i sa 7-stupanjskim automatiziranim DSG mjenjačem.
Kad je riječ o benzincima, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor s 85 kW/115 KS i dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor sa 110 kW/150 KS s aktivnim menadžmentom cilindara (isključivanjem cilindara). Do kraja godine doći će i benzinac, 2.0 TSI motor sa 147 kW/ 20 KS u Polu GTI.
Cijena Pola Trendline 1.0 MPI sa 75 KS započinje od 99.300 kuna, a Polo Trendline 1.0 TSI s 95 KS malo skuplji i cijena se kreće od 105.500 kuna naviše.