Osvanule prve siluete novog Renaulta 4, legendarne Četvorke koja je obilježila i našu motorizaciju
Za 14 dana u Parizu slijedi spektakularan povratak "Malog diva"! Potpuno novi električni automobil temelji se na platformi CMF-BEV.
Četvorka je bila nepoderiva i tko god ju je imao zna da je mogla sve i svašta! Nakon 61. rođendana stiže nova generacija kultnog vozila koje se proizvodila i u Sloveniji.
Francuski Renault na sajam automobila u Parizu za koji će dan dovesti čak šest inovacija tvrtke, od kojih će tri nositi logo Renaulta. Među njima će svjetlo dana ugledati jedan koji će vjerojatno pobuditi mnogo više pozornosti od ostalih, a to je reinkarnacija Renaulta 4, koja je nedavno najavljena, ove godine IAA salon seli u svoje tradicionalno mjesto, Pariz. Sajam će se održati od 17. do 23. listopada, a proizvođači polako otkrivaju koje će automobilske inovacije predstaviti u glavnom gradu Francuske.
Renault za nadolazeći Salon automobila u Parizu (koji će se održati za 14 dana) priprema hrpu novih proizvoda. Među njima bit će i reinkarnacija legendarnog modela R4 odnosno 'Četvorka'.
Mali div je bio jedan od najprepoznatljivijih automobila marke Renault koji su se proizvodili i u bivšoj Jugoslaviji, u Novom mestu. Tko ju je od vas starijih vozio? A tko nije?
Po svemu sudeći neće stati samo na obećanjima. U Renaultu su odlučili otkriti prvu fotografiju automobila. Potonji, iako je automobil smješten u hladovini, otkriva mnogo, Renault 4 se po mnogima smatra rodonačelnikom modernih crossovera, što nije slučajno. Automobil je bio namijenjen vožnji po lošim cestama i makadamu, zbog čega se smatrao dosta izdržljivim i izdržljivim. Jasno su željeli istaknuti off-road duh u modernoj reinkarnaciji automobila.
Iako je koncept zadržao prepoznatljivu crtu originala, brzo je, posebice iz profila, jasno da je riječ o potpuno novom automobilu. Osim prepoznatljive maske hladnjaka, trećeg bočnog stakla i uspravnih stražnjih svjetala, jasno je naglašena i terenska priroda automobila, ponajviše zahvaljujući znatno povećanom i proširenom odmaku automobila od tla.
Svoje tada pridodaje i krovni nosač, a s obzirom na agresivan imidž vozila, čini se da (djelomično) otkriveni prototip prvenstveno služi kao atrakcija za privlačenje posjetitelja u Renaultov salon. No, to bi u krajnjoj fazi mogao biti tek potez koji bi mogao dodatno povećati interes za potencijalni crossover (nešto 'mekšeg' karaktera) s električnim pogonom koji će slijediti već najavljeni Renault 5.
Renault 4, koji je prošle godine proslavio 60. obljetnicu, čvrsto je usidren u srcima mnogih, a i Balkanaca, posebice Slovenca
Ne manje važno, o njegovoj proizvodnji brinula su se dva slovenska poduzeća, prvo u ljubljanskom Litostroju, kasnije u IMV-u iz Novog mesta, koji je tada prešao u vlasništvo Renaulta i dobio ime Revoz. Upravo su u Revozu proizvedeni posljednji primjerci modela R4 do 1992. godine. Osim navedenih inovacija, Renault grupa će predstaviti i putničku verziju novog Kangooa na električni pogon, potpuno novi dizajn sportskog automobila Alpine. (navodno električni nasljednik modela A110), novi grafički imidž brenda Dacia, nova servisna rješenja Mobilize koja pokrivaju područje dijeljenja vozila, pa čak i flotu gospodarskih vozila iz obitelji Hyvia, koje pokreće vodik.