Već na prvi pogled otkriva kako su Bavarci ozbiljno zasukali rukave kako bi stvorili ultimativni Gran Tourer, koji nudi vrhunski koktel luksuza i sporta te se na tržištu smjestio samo pola stepenice niže od aristokratskog Rolls-Royce Wraitha. Dugačka hauba, niska i široka silueta, 21-colni naplaci, masivna rešetka hladnjaka, nedostatak B-nosača te luksuzna unutrašnjost napucana opremom jamstvo su tržišnog uspjeha.
Dužinom od 484, širinom od 190, visinom od 134 te međuosovinskim razmakom od 282 centimetara, jamči dobru prostranost, ali i sportsku siluetu. Premda prtljažnik nije u fokusu, valja istaknuti kako je obujam solidnih 420 litara. Temelji se na platformi CLAR, a velik udio aluminija, magnezija i ugljičnih vlakana zaslužan je za masu zadržanu na manje od dvije tone.
Ljubiteljima dizelaša namijenjen je BMW 840d xDrive sa 315 KS i 680 Nm, koji do stotke ubrzava za 4,9 s i postiže brzinu od 250 km/h. Onima koji su zaljubljeni u oktane nudi se M850i xDrive koji pod haubom donosi 4.4-litrenog V8 bi-turbo benzinca sa 523 KS i 750 Nm, koji se katapultira za 3,7 s i juri 250 km/h. Automatski 8-stupanjski mjenjač podrazumijeva se u svim izvedbama, kao i pogon na sve kotače xDrive.
www.autopress.hr