To je nešto manje nego prije, kad je raspolagao sa 342 KS, uz isti okretni moment, ali stručnjaci iz Ingolstadta tvrde kako do stotke ubrzava za 5,1 sekundu, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h. Dizelaš 3.0 V6 i dalje je uparen s blagim hibridnim sustavom, unaprijeđen je sustav ubrizgavanja, novi su usisni i ispušni sustav, a klipnjače se sad proizvode od kovanog čelika, dok su prije bile aluminijske.
Standardno dolazi sa 20-colnim naplacima na kojima su gume dimenzija 255/45, dok se uz doplatu nudi i 21-colni. Kočnice i ovjes također su unaprijeđeni pa su vozna svojstva, u usporedbi s modelom prije redizajna, osjetno unaprijeđena.
Interijer mami kombinacijom luksuza i sporta, virtualni kokpit ima dijagonalu od 12,3 inča, a ekran infotainment sustava je 10,1-inčni, a softver je treće generacije MIB 3.