Vjerovali ili ne, ali ekstravangantni, moderni i supersportski Nissan 370Z polako se približio desetom rođendanu. Prije pet godina doživio je prvo osvježenje. Neobično za autoindustriju, no ne i za ovaj iznimno uspješan model. Japanci su uspjeli nametnuti svoju sportivu kao ultimativan i izazovan cestovni bolid koji je naprosto odličan! A ono što je dobro nema smisla često mijenjati. To je zapravo i najveći razlog što Nissan 370Z sporo stari i teško se mijenja. Ipak, valja stalno širiti dobre vibracije i pričati o njemu. Stoga je posve razumljivo što su u Nissanu odlučili bar nešto učiniti pred proslavu prvoga desetljeća. Tvrde kako je njihova sportiva još uvijek u izvrsnoj formi pa ju ne treba zamijeniti nečim novim. Japanski proizvođač je zato za modelsku godinu 2018. dvosjed, koji korijene crpi iz modela Fairlady iz godine 1969., priredio nekoliko zanimljivih vizualnih novosti.
Osvježeni 370Z tako će dobiti oznaku MY18, a promjene su minimalne. Strše posve novi 19-colni kotači u kombinaciji srebrne i crne boje. I svi ostali pridodani elementi su crni. Zatamnjena je tako pozadina prednjih farova, crne su sada kvake na vratima, a i zadnji difuzor. Motor ostaje isti! Ispod poklopca je i dalje 3,7-litreni agregat s 329 "konja", povezan sa 6-stupanjskim ručnim ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Usprkos svemu navedenome svako malo se u eteru pojavi informacija kako će Nissan 370Z dobiti posve novi agregat i kako neće proći dugo do pojave i 400 "konja" snažne sportive. Sužbene informacije o tome nema. Šuškanja i prizivanja još ljepšega, boljeg i moćnijeg nikada dosta, a golicanje mašte sastavni je dio sage o trenutno jednoj od najboljih japanskih sportiva za pistu i cestu.
Jure Šujica
Foto: Nissan