Opel će biti profitabilan, električan i globalan!

Michael Lohscheller, glavni izvršni direktor tvrtke Opel Automobile GmbH, predstavio je strateški plan PACE! kojim namjerava učvrstiti financijske temelje i povećati održivu konkurentnost i rast

Opel će biti profitabilan, električan i globalan! Opel
13. 11. 2017

Zahvaljujući i Peugeotu, Opel/Vauxhall postat će vodeći europski proizvođač u smanjenju emisija CO2. Do 2024. sve će europske linije osobnih automobila biti elektrificirane, nudeći uz učinkovite motore s unutrašnjim izgaranjem i čisti električni pogon na bateriju ili pak plug-in hibridnu verziju. Do 2020. Opel/Vauxhall će na tržište izbaciti četiri elektrificirane linije automobila, uključujući Grandland X PHEV i novu generaciju Corse kao posve električnog vozila.

Tvrtka će do 2020. povećati svoju konkurentnost smanjenjem troškova za oko 700 eura po automobilu. Poboljšana konkurentnost proizvodnih pogona dovest će do nove preraspodjele proizvodnje pojedinih modela radi bolje razine iskorištenosti za sljedeće desetljeće. Dvije platforme tvrtke Groupe PSA – CMP i EMP2 – bit će uvedene u sve Opelove/Vauxhallove tvornice. Za početak, SUV utemeljen na platformi EMP2 planira se proizvoditi u Eisenachu 2019., dok vozilo iz D-segmenta utemeljeno na istoj platformi dolazi u Rüsselsheim. Razmještaj novih pogonskih sustava među Opelovim/Vauxhalovim proizvodnim pogonima pratit će prijelaz s GM-ovih motora i prijenosa na one tvrtke Groupe PSA.

Sva će se Opelova/Vauxhallova vozila inženjerski osmišljavati u Rüsselsheimu, koji će se pretvoriti u globalni centar kompetencija za cijelu Groupe PSA. Prepoznata su prva stručna područja, npr. gorivske ćelije te razvoj određenih automatiziranih voznih tehnologija i pomoćnih sustava za vozače. Time će se i dalje jamčiti kvaliteta njemačkog inženjerstva te cjenovno pristupačne inovacije. Ukupno gledano, broj platformi koje Opel/Vauxhall koristi za svoja osobna vozila bit će do 2024. smanjen s trenutačnih devet na dvije, a linije pogonskih sustava bit će optimizirane s aktualnih deset na četiri. „Usklađivanjem arhitektura i linija motora znatno će se smanjiti složenost razvoja i proizvodnje, a time i povećati učinci i sinergija, što u konačnici pridonosi ukupnoj profitabilnosti“, rekao je Lohscheller.